ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مشغول توسعه موبایلی تاشو با چیپست اسنپدراگون 835 است

حساب کاربری mmddj_china در توییتر که به خاطر افشای اخبار گوناگون، شهرت خوبی برای خود دست و پا کرده می گوید سامسونگ مشغول توسعه موبایلی تاشو به همراه چیپست اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت حافظه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

حساب کاربری mmddj_china در توییتر که به خاطر افشای اخبار گوناگون، شهرت خوبی برای خود دست و پا کرده می گوید سامسونگ مشغول توسعه موبایلی تاشو به همراه چیپست اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت حافظه رم است؛ بنابراین حداقل از نظر قدرت پردازشی، این موبایل تاشو نسبت به همتایان خود برتری فاحشی دارد.

این موبایل که با شماره مدل SM-W2018 شناخته می شود، احتمالاً از منظر نرم افزاری چندان راضی کننده نخواهد بود. به گفته منابع نزدیک به کمپانی، این موبایل به اندروید 6.0.1 مارشملو مجهز می شود که کاملاً مایوس کننده است؛ خصوصاً اگر شایعه قیمت 2 هزار دلاری دستگاه حقیقت داشته باشد.

گذشته از چیپست و حافظه رم، دیگر مشخصات سخت افزاری چندان تحسین برانگیز نیستند. SM-W2018 به نمایشگر 4.2 اینچی Full HD، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2300 میلی آمپر ساعتی نیز مجهز خواهد شد.

گفتنی است که معمولا موبایل های تاشوی سامسونگ، در چین عرضه می شوند و نمی توان منتظر عرضه آنها در بازار کشورهای دیگر بود. اما شاید سامسونگ این بار رویه متفاوتی در پیش بگیرد، هرچند که باید منتظر ماند و دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی