ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات AvinGameBot؛ رکورد بزنید و دوستان خود را به چالش بکشید

روس ها با ارائه به روز رسانی های دقیق و حساب شده برای تلگرام سبب شدند تا این پیام رسان به یکی از اپلیکیشن های ثابت ایرانی ها بدل شود. در همین رابطه بخش سرگرمی ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

روس ها با ارائه به روز رسانی های دقیق و حساب شده برای تلگرام سبب شدند تا این پیام رسان به یکی از اپلیکیشن های ثابت ایرانی ها بدل شود. در همین رابطه بخش سرگرمی تلگرام یکی از پر طرفدارترین قسمت های این پیام رسان محبوب به شمار می رود. با ظهور ربات ها تقریباً انجام هر کاری در تلگرام ممکن است.

از ثبت شرکت و رزرو بلیط هواپیما بگیرید تا انجام بازی های ویدیویی با دوستان تان. حالا زمان آن رسیده تا در این روزهای گرم تابستان چند دقیقه ای هم که شده از کار دست بکشید و به دور از مشغله های روزانه و درگیری های فکری گاه و بی گاه به انجام بازی بپردازید و دوستان خود را به چالش دعوت نمایید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات AvinGameBot@ را برایتان معرفی کنیم. با استفاده از ربات فوق می توانید به انجام بازی های مختلف بپردازید، رکورد بزنید و دوستان خود را به چالش بکشید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی AvinGameBot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه ی ربات روی start/ ضربه بزنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. حال باید از بین دو زبان فارسی و انگلیسی یکی را به عنوان زبان پیش فرض ربات انتخاب کنید.

هر دو هفته یک لیگ برگزار می شود. با بازی کردن بازی های لیگ می توانید امتیاز خود را افزایش دهید.

AvinGameBot گزینه های متنوع و جذابی را در زمینه بازی های ویدیویی در مقابلتان قرار می دهد.

AvinGameBot گزینه های متنوع و جذابی را در زمینه بازی های ویدیویی در مقابلتان قرار می دهد.

از منوی تعبیه شده در داخل ربات می توانید در لیگ های هفتگی شرکت کنید، به بخش بازی ها بروید و با انتخاب سبک مورد نظر به انجام عنوان دلخواه خود مشغول شوید یا دوستان تان را به چالش دعوت کنید و با آن ها به رقابت بپردازید.

با انتخاب گزینه «بازی ها» به منوی بعدی منتقل خواهید شد و از میان دسته بندی های فضایی، تفننی، ریاضی و معما و ورزشی می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید. پس از معین نمودن سبک مورد نظر خود حالا نوبت به تعیین بازی می رسد. در همین رابطه کاربران قادر هستند از بین بیش از 15 عنوان سرگم کننده و متنوع یکی را انتخاب نمایند و مشغول بازی شوند.

برای انجام بازی روی گزینه «انتخاب» ضربه بزنید؛ با انجام این کار گزینه ای دیگر برای شروع بازی به شما نشان داده می شود که با انتخاب آن به مرورگر اینترنت پیش فرض دیوایس خود منتقل خواهید شد.

گزینه «بازی تصادفی» نیز یک عنوان را به صورت کاملاً تصادفی در اختیار کاربران قرار می دهد. اما یکی از جذاب ترین بخش های AvinGameBot به بخش «بازی با دوستان» مربوط می شود. پس از ضربه زدن روی این گزینه به لیست گفتگوها منتقل شده و ملزم به انتخاب یکی از دوستان تان برای انجام بازی هستید.

در پایان نیز رکوردهای ثبت شده توسط هر کاربر به نمایش در خواهد آمد. همچنین کاربران میتوانند به کمک بخش «رکوردها» به رکورهایی که ثبت کرده اند دسترسی داشته باشند و به مرور آن ها بپردازند. با امتیاز دادن به AvinGameBot از آن حمایت کنید و به وسیله بخش «ارسال پیام» نیز انتقادات و پیشنهادات خود را با توسعه دهنده آن در میان بگذارید.

AvinGameBot در حال حاضر یکی از جامع ترین ربات های بازی تلگرام محسوب می شود می تواند شما را به اندازه کافی سرگرم کند. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza7620
    alireza7620 | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    لطفا ربات @Football_7Bot رو هم معرفی کنید، پیش بینی مسابقات فوتبال رو به صورت رایگان گذاشته، مثل خیلی از سایتا لازم نیست پولی چیزی بدیم و قانونی هم هست، خیلی باحاله :))

مطالب پیشنهادی