ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی سه ماهه دوم امسال نوکیا و نشانه هایی روشن از بهبود اوضاع

گزارش مالی جدید کمپانی نوکیا نشان می دهد که این شرکت توانسته به شکل چشمگیری از میزان ضرردهی خود بکاهد. بر این اساس ضرر عملیاتی این کمپانی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ برابر با ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

گزارش مالی جدید کمپانی نوکیا نشان می دهد که این شرکت توانسته به شکل چشمگیری از میزان ضرردهی خود بکاهد. بر این اساس ضرر عملیاتی این کمپانی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ برابر با ۴۲۳ میلیون یورو بوده است، در حالی که در مدت مشابه سال قبل این ضرر بالغ بر ۶۶۷ میلیون یورو شده بود.

بخش مجوز پتنت ها بیشترین رشد را در درآمدهای نوکیا داشته است

به لطف این عملکرد نوکیا توانسته در دوره مذکور سودی ۴۴۹ میلیون یورویی را به حساب سرمایه گذاران خود واریز نماید. رقم مذکور در سال قبل چیزی کمتر از ۱۹۴ میلیون یورو بوده است. نکته جالب اینجاست که ارقام مذکور در شرایطی به ثبت رسیده که درآمد کمپانی فنلاندی نسبت به پارسال تغییر محسوسی را به خود ندیده است.

بر اساس گزارش اخیر، درآمد بیشتر بخش های کمپانی فنلاندی از جمله تجهیزات شبکه و موبایل با کاهشی هرچند ناچیز مواجه بوده اند، اما بخش تکنولوژی ها و پتنت های نوکیا با افزایش ۹۰ درصدی درآمدها به موتور پولساز جدید این شرکت بدل شده است.

 

«راجیف سوری» (Rajeev Suri) به عنوان مدیر اجرایی نوکیا، ضمن ابراز رضایت کامل خود و سایر مقامات شرکت از عملکرد مالی اخیر، اعلام داشته است که آنها برنامه های پیشین خود را با قدرت تمام ادامه خواهند داد.

علاوه بر این ها، نقش نوکیا در توسعه تکنولوژی مخابراتی نسل پنجم (5G) و سرعت رشد این فناوری سبب شده تا بسیاری از کارشناسان آینده روشنی را برای این بخش از کسب و کار کمپانی فنلاندی متصور باشند. افزایش فروش موبایل های هوشمند در کنار توسعه پرسرعت درآمدهای ناشی از اعطای مجوز استفاده از پتنت ها می توانند این آینده را روشن تر از قبل نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    بیینم چه میکنی HMD

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    khoda kone behtar hm beshe

مطالب پیشنهادی