ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Moto X4 موتورولا لنوو
تکنولوژی

احتمال عرضه موبایل Moto X4 در اروپا با قیمت ۳۵۰ یورویی

بر طبق شنیده ها کمپانی لنوو خود را آماده عرضه سه تلفن هوشمند جدید می کند که به احتمال فراوان یکی از آنها Moto X4 باشد. یک موبایل میان رده که به تازگی گفته شده احتمالاً ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

بر طبق شنیده ها کمپانی لنوو خود را آماده عرضه سه تلفن هوشمند جدید می کند که به احتمال فراوان یکی از آنها Moto X4 باشد. یک موبایل میان رده که به تازگی گفته شده احتمالاً با قیمتی در حدود ۳۵۰ یورو روانه بازار می شود.

موبایل های سری X موتورولا زمانی به عنوان پرچمداران این برند شناخته می شدند. اما این روزها این سری شامل محصولاتی میان رده اما قدرتمند شناخته می شوند.

با توجه به مشخصات منتسب به این محصول همچون چیپست اسنپدراگون ۶۳۰ به همراه ۴ گیگابایت رم، دوربین دوگانه و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، می توان قیمت ۳۵۰ یورویی (احتمالاً ۳۵۰ دلاری در آمریکا) را کاملاً معقول و مناسب ارزیابی کرد.

طبق شنیده ها، لنوو این موبایل را در سه ماهه آخر سال جاری میلادی و همزمان با فصل تعطیلات معرفی و روانه بازار خواهد کرد. پیش از این گفته شده بود که این موبایل نخستین اسمارت فون غیر گوگلی خواهد بود که به طور کامل از پروژه FI گوگل پشتیبانی می کند. بنابراین کاربران می توانند تماس های صوتی خود را علاوه بر بستر شبکه های سلولار، از طریق وای فای نیز برقرار کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rashedi
    rashedi | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    وقتی این گوشی رو با mi 5x مقایسه کنید میگید اون باید 400 دلار باشه ولی فقط 220 دلار قیمتشه.

مطالب پیشنهادی