ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش آیپاد نانو و آیپاد شافل اپل متوقف شد؛ آیپاد تاچ با ظرفیت بیشتر از راه رسید

اپل اخیرا تعداد آیپادهایی که به فروش می رساند را تنها به یک مدل کاهش داده است؛ یعنی آیپاد تاچ. این کمپانی امروز آیپاد نانو و آپیاد شافل را از وب سایت خود حذف کرده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۲۵

اپل اخیرا تعداد آیپادهایی که به فروش می رساند را تنها به یک مدل کاهش داده است؛ یعنی آیپاد تاچ. این کمپانی امروز آیپاد نانو و آپیاد شافل را از وب سایت خود حذف کرده و تغییراتی در آن به وجود آورده است. صفحه آیپاد تاچ برای نخستین بار از سال 2015، دچار به روزرسانی شده و حالا مدل 32 گیگابایتی و 128 گیگابایتی آن به ترتیب با قیمت 199 و 299 دلار به فروش می رسند. تا پیش از این، مدل های 16 و 64 گیگابایتی با این قیمت فروخته می شدند.

آیپاد تاچ اپل به نمایشگری 4 اینچی با رزولوشن 640x1136 مجهز شده است و از دیگر مشخصات سخت افزاری آن می توان به چیپست دو هسته ای A8 اپل به همراه پردازنده کمکی M8، یک گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین فیس تایم 1.2 مگاپیکسلی و باتری 1043 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

دیوایس های آیپاد، در واقع تلاش اپل برای ورود به حوزه mp3 پلیرها بودند و نخستین دستگاه این خانواده، توانست اپل را به همان سوپر استاری تبدیل کند که امروزه در حوزه محصولات مصرف کنندگان می شناسیم.

اپل پس از عرضه نخستین آیپاد، خیلی زود از محصولات دیگری مانند آیپاد نانو و آیپاد شافل هم رونمایی کرد. آیپاد تاچ در سپتامبر 2007، مدت کوتاهی پس از آن که چشم جهان به نخستین آیفون روشن شد معرفی گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    مگه اینا تولیدشون متوقف نشوده بود

  • Geektus
    Geektus | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    بدترین خبری که شنیدم!
    هیچ کس نیاز به یه گجت که هم اندازه موبایل باشه نداره تا فقط بخواد ترانه گوش کنه و ... اینکارها رو خود موبایل به خوبی انجام میده.

    آیپاد نانو با سایز کوچیکی که داشت بهترین انتخاب برای اکثر کسایی که ورزش میکنن هست و جای زیادی نمیگیره و اذیتت نمیکنه.

مطالب پیشنهادی