ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس اروپا افزایش خواهد یافت

اگر کاربر پلی استیشن باشید، حتما با اشتراک پلی استیشن پلاس آشنایی دارید. حالا در اخبار اخیر، سونی از افزایش قیمت این اشتراک برای کاربران اروپا خبر داده و از ارزش تازه این سرویس آنلاین ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

اگر کاربر پلی استیشن باشید، حتما با اشتراک پلی استیشن پلاس آشنایی دارید. حالا در اخبار اخیر، سونی از افزایش قیمت این اشتراک برای کاربران اروپا خبر داده و از ارزش تازه این سرویس آنلاین پرده برداشته است.

بر اساس ایمیلی که از سوی شرکت ژاپنی برای کاربران پلی استیشن پلاس ارسال شده، قیمت اشتراک سالیانه این سرویس برای انگلیسی ها از 39.99 به 49.99 پوند افزایش پیدا کرده است.

این افزایش قیمت روی ارزش سرویس های یک و سه ماهه نیز اعمال خواهد شد و حالا هر کدام به ترتیب 6.99 و 19.99 پوند هزینه روی دست کاربران می گذارند.

گفتنیست که این افزایش قیمت 25 درصدی برای کاربران منطقه یورو و همچنین استرالیا نیز اتفاق خواهد افتاد. به گفته سونی هزینه اشتراک یک ساله پلی استیشن پلاس برای کاربران ساکن اروپا، دیگر 49.99 یورو نخواهد بود و در آینده ای نزدیک به 59.99 یورو افزایش پیدا می کند.

به گفته سونی هزینه اشتراک پلی استیشن پلاس برای کاربران اروپایی با 25 درصد افزایش رو به رو خواهد شد

در کنار این موضوع، ارزش اشتراک یک و سه ماهه حساب های کاربری اروپا نیز حالا به ترتیب هزینه ای 7.99 و 24.99 یورویی برای کاربران به همراه دارد.

سونی در ایمیل های ارسال شده از تاریخ اعمال این تغییرات نیز سخن به میان آورده و روز افزایش قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس را 31 آگوست (9 شهریور ماه) اعلام کرده است.

از آنجایی که بسیاری از گیمرهای ایرانی از حساب های کاربری منطقه اروپا برای اجرای بازی های آنلاین خود استفاده می کنند، حالا باید این موضوع را در نظر بگیرند که هزینه پرداختی شان به یورو با 25 درصد افزایش مواجه شده است.

پس اگر اشتراک شما روی منطقه اروپا قرار دارد، باید به این موضوع توجه داشته باشید که در تاریخ ذکر شده قیمت ها افزایش پیدا می کنند و به تبع هزینه ریالی نیز برای خرید این سرویس آنلاین با رشد مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۸ مرداد ۱۳۹۶

    وا چرا همچین کاری میخاد بکنه سونی ؟ کاش واسه ایران هم برنامه داش سونی واقعا فک میکنم الان به حدی شده باشه تعداد ماها که با ی قیمت معقول خرید بکنیم از پلی استیشن

  • AliShabanism
    AliShabanism | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    از جمله پست های تلگرام:

مطالب پیشنهادی