ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه مستقل ریمستر مدرن وارفیر برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد

اکتیویژن واقعا نزد بازیکنان و گیمر ها شرکت خوشنامی نیست، نه به خاطر کیفیت بازی هایش، بلکه به خاطر تصمیم ها و سیاست گذاری هایش. سیاست های این شرکت در این چند سال اخیر، اغلب ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

اکتیویژن واقعا نزد بازیکنان و گیمر ها شرکت خوشنامی نیست، نه به خاطر کیفیت بازی هایش، بلکه به خاطر تصمیم ها و سیاست گذاری هایش. سیاست های این شرکت در این چند سال اخیر، اغلب بر ضد بازیکنان بوده اند و نتیجه ای جز ایجاد فاصله بین گیمر ها و این شرکت نداشته اند.

اما تمشک طلایی بدترین سیاست اکتیویژن تعلق می گیرد به نحوه عرضه ریمستر عنوان تحسین شده Call of Duty: Modern Warfare. برخلاف درخواست های مکرر بازیکنان، اکتیویژن Call of Duty: Modern Warfare Remastered را در هنگام انتشار به شکل مستقل عرضه نکرد، بلکه به عنوان عاملی برای فروش و سوددهی بیشتر، این بازی را منحصرا در نسخه های دلوکس Call of Duty: Infinite Warfare قرار داد.

شکی نیست که Modern Warfare Remastered به فروش Infinite Warfare کمک شایانی کرده. به هر حال اینفینیت وارفیر، چندان بازی خوبی نبود. ولی بازیکنان برای تجربه کردن یکی از بهترین نسخه های سری کال آو دیوتی و برای به یاد آوردن دوران شکوه این سری، مجبور بودند که 80 دلار پول بابت نسخه دلوکس اینفینیت وارفیر پرداخت کنند و آخرین نسخه از سری کال آو دیوتی را بر خلاف میل شان تهیه کنند.

اما اکتیویژن تصمیم گرفت که در این چند ماه مانده به انتشار نسخه بعدی کال آو دیوتی یعنی WWII، نسخه مستقل این ریمستر را هم عرضه کند. Modern Warfare Remastered چندی پیش و در تاریخ 6 تیر برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و حالا نوبت به کاربران پلتفرم های ایکس باکس وان و پی سی رسیده تا بتوانند این عنوان را تجربه کنند.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered همین حالا برای کاربران پی سی و ایکس باکس وان در دسترس است و بازیکنان این پلتفرم ها می توانند با پرداخت هزینه گزاف 40 دلاری، این بازی را تهیه کنند. البته برای تهیه چهار مپ اضافه، می توانید 15 دلار ناقابل دیگر هم خرج کنید!

یعنی عملا ریمستر کامل بازی ای که در سال 2007 عرضه شده، 55 دلار قیمت دارد و این قیمت به شدت نامعقول است. ولی چه کنیم، داریم در مورد اکتیویژن صحبت می کنیم! نکته جالب تر این جا است که همین الان نسخه دلوکس اینفینیت وارفیر در استیم تخفیف خورده و بازیکنان می توانند با پرداخت 50 دلار، ریمستر مدرن وارفیر و اینفینیت وارفیر را با هم بخرند! اینفینیت وارفیر هر چه قدر هم که بازی بدی باشد، ارزش 10 دلار را دارد!

همان طور هم که اشاره کردیم، دیگر زمان زیادی تا عرضه Call of Duty: WWII باقی نمانده، عنوانی که قرار است سری کال او دیوتی را به ریشه هایش بازگرداند. به هر حال در وصف انتشار نسخه مستقل Modern Warfare Remastered بعد از 8 ماه، به ضرب المثل «نوش دارو بعد از مرگ سهراب» اکتفا می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    مدرن وارفیر??? لطفا اصلاح کنید

  • علیرضا بیات خانی
    علیرضا بیات خانی | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    سلام فکر کنم خیلی وقته اومده من نسخه fitgirl رو چند ماه پیش بازی کردم

    • Hamedpc
      Hamedpc | ۷ مرداد ۱۳۹۶

      دوستان توجه کنید اون بازی هایی که به صورت کرک شده از اون اوایل اومد استخراج شده از نسخه دلوکس بود که اگر کسی میخواست قانونی ریمستر بخره باید اون نسخه دولوکس رو میخرید الان ریمستر جداگونه برای فروش عرضه شده )واسه کسایی که دنبال نسخه اصلی هستند نه کرک شده

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    همین سیاست های کثیف بود که خیلی از بازیا مثل اساسین رو به نابودی کشوند.

  • Abdellahian
    Abdellahian | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    در کل بازی برای pc میاد؟؟؟؟

    • M.R.T
      M.R.T | ۶ مرداد ۱۳۹۶

      عزیز من اومده که

مطالب پیشنهادی