ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید فیسبوک مسنجر تعامل با ربات های کسب و کارها را آسان تر کرده است

پس از انتشار نسخه 2.0 اپلیکیشن فیسبوک مسنجر در ماه آوریل، فیسبوک امروز نسخه 2.1 این پیام رسان را نیز منتشر کرد. یک بار دیگر بیشتر تغییرات صورت گرفته در این به روز رسانی برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

پس از انتشار نسخه 2.0 اپلیکیشن فیسبوک مسنجر در ماه آوریل، فیسبوک امروز نسخه 2.1 این پیام رسان را نیز منتشر کرد. یک بار دیگر بیشتر تغییرات صورت گرفته در این به روز رسانی برای کمک به کسب و کارها بوده، و فیسبوک تمرکز ویژه ای بر ارتقای نحوه تعامل کاربران با ربات های ویژه این کسب و کارها گذاشته است.

نسخه جدید مسنجر حالا از NLP (پردازش زبان طبیعی) پشتیبانی به عمل می آورد. به لطف NLP فیسبوک مسنجر می تواند اطلاعات مهم کاربران در تعامل با ربات ها از جمله تاریخ و زمان، موقعیت جغرافیایی، شماره تلفن، میزان بودجه و آدرس های ایمیل را به طور هوشمندانه در خود ذخیره کند.

حفظ این اطلاعات سبب می شود که کاربران بتوانند سریع تر و آسان تر از داشتن مکالمات طولانی و خسته کننده با ربات هایی که قادر به ثبت اطلاعات مهم نیستند، به انجام کارشان پرداخته و در سریع ترین زمان ممکن از سوی کسب و کارها کمک دریافت کنند.

نسخه 2.1 فیسبوک مسنجر همچنین پروتکلی تحت عنوان Handover را برای کسب و کارها به ارمغان آورده که به آن ها اجازه می دهد که در عوض استفاده از نیروهای انسانی، با سرعت بیشتری نسبت به گذشته و با اتکا به ربات ها به درخواست های کاربران پاسخ داده و تراکنش ها را انجام بدهند.

مضاف بر این کسب و کارها حالا می توانند دکمه های بیشتری را به عنوان راه های ارتباطی خود با کاربران به صفحات فیسبوک خود بیفزایند. حالا به جز گزینه Send Message، می توانید در صفحه فیسبوک کسب و کارها شاهد دکمه های دیگری همچون Shop Now، Get Support، Get Updates، Play Now یا Get Started هم باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی