ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی کارتی The Elder Scrolls: Legends برای تلفن های هوشمند عرضه شد

نزدیک به 5 ماه از عرضه نسخه بتا The Elder Scrolls: Legends می گذرد و سرانجام بعد از مدت ها، ساعاتی پیش شاهد عرضه جهانی این اپلیکیشن روی سیستم عامل های iOS و اندروید بودیم. ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

نزدیک به 5 ماه از عرضه نسخه بتا The Elder Scrolls: Legends می گذرد و سرانجام بعد از مدت ها، ساعاتی پیش شاهد عرضه جهانی این اپلیکیشن روی سیستم عامل های iOS و اندروید بودیم. عنوانی کارتی که مشابه Hearthstone بازیکن ها در آن باید با انتخاب کارت هایی به جنگ با بقیه کاربران بروند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، بازی جدا از بخش آنلاین دارای قسمت داستانی و آفلاین هم هست و بتسدا سعی کرده ضمن ترکیب جالب سبک کارتی و دنیای غنی The Elder Scrolls، با حالت های مختلف گیم پلی یک تجربه جذاب به طرفدارانش هدیه بدهد که با توجه به بازخوردهای اولیه تا اینجا هم موفق بوده است.

بد نیست بدانید ماه پیش شرکت سازنده اولین بسته گسترش دهنده ساخته خود به نام Heroes of Skyrim و با محوریت شخصیت های دنیای اسکایریم، پنجمین قسمت از مجموعه The Elder Scrolls، را عرضه کرد که به واسطه آن شاهد کارت هایی از این بازی محبوب بودیم.

Legends را می توانیم دومین عنوان انتشار یافته از سوی کمپانی بتسدا برای تلفن های هوشمند بنامیم. آن ها سال 2015 اپلیکیشن Fallout Shelter را منتشر کردند که به خاطر گیم پلی اعتیادآورش توانست سود زیادی را نصیب سازنده کند. Legends را هم اکنون به صورت رایگان می توانید برای اندروید، iOS یا رایانه های شخصی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehrad
    Mehrad | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    حجم زیادی برای یک بازی کارتی داره!

مطالب پیشنهادی