ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جف بزوس، مدیر عامل آمازون برای ساعاتی به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل شد

جف بزوس، مدیر عامل آمازون برای چند ساعت به سادگی جایگاه بزرگی را به بدست آورد و به همان سادگی هم آن را از دست داد. مطابق پیش بینی های بازار سهام، امروز صبح میزان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۲

جف بزوس، مدیر عامل آمازون برای چند ساعت به سادگی جایگاه بزرگی را به بدست آورد و به همان سادگی هم آن را از دست داد. مطابق پیش بینی های بازار سهام، امروز صبح میزان درآمدهای بزوس از آمازون به رقم فوق العاده 90.6 میلیارد دلار رسید. این میزان ثروت 500 میلیون دلار از درآمد بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت بیشتر بود تا بزوس برای ساعاتی به ثروتمندترین انسان عالم تبدیل شود.

خوشبختانه کسی فرصت نکرد که به بزوس بابت این موضوع تبریک بگوید، چرا که آفتاب هنوز در آمریکا غروب نکرده بود که بیل گیتس مجددا جایگاه سابقش را بدست آورد. این اتفاق در پی یک افت ناگهانی سهام آمازون در بازار بورس اتفاق افتاد که میزان آن را ٪65 (معادل 6.80 دلار) تخمین می زنند.

پس از این موضوع هم آمازون از افت 77 درصدی میزان سود خود خبر داد که دلیل آن هزینه کردن بخش زیادی از سرمایه کمپانی برای گسترش قابلیت های دستیار هوشمند الکسا عنوان گردید. مضاف بر این آمازون بخش زیادی از سرمایه اش را نیز اخیرا برای انبارها و دیتا سنترهای خود خرج کرده است.

اگر چه آمازون سال به سال با افزایش سودی 25 درصدی مواجه بوده، اما نتوانسته که به سود مورد انتظار وال استریت دست پیدا کند، به طوری که سهام آمازون در بازار بورس با 3 درصد (معادل 31.46 دلار) کاهش حالا به 1046 دلار رسیده است.

با این اوصاف بیل گیتس می تواند امشب با خیال راحت سرش را روی بالش بگذارد و مطمئن باشد که فردا هم موقع بیدار شدن از خواب همچنان ثروتمندترین انسان روی کره خاکی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    ۹۰ میلیارد دلار که نه، ۹ میلیارد هم نه، ۹۰۰ میلیون دلار هم نه، ۹۰ میلیون هم نه، ۹ میلیون هم نه، ۹۰۰ هزار دلار هم نه، ۹۰ هزار تا هم نه؛
    حتی ۹ هزار دلار هم نداریم که تشکیل خانواده بدیم! ?
    حداقل یه ماشین بخریم! ?

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    با این اوصاف بیل گیتس می تواند امشب با خیال راحت سرش را روی بالش بگذارد و مطمئن باشد که فردا هم موقع بیدار شدن از خواب همچنان ثروتمندترین انسان روی کره خاکی است
    خنده داربودنه خخخخخخخ

مطالب پیشنهادی