ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Essential سومین مدیر رده بالای خود را نیز از دست داد

خبرهای بدی برای شرکت Essential و تمام طرفدارانی که امیدوار بودند این استارتاپِ زیر نظر اندی روبین، خالق اندروید به جایگاهی مهم در صنعت موبایل های هوشمند برسد در راه است. بعد از رونمایی موفقیت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۲۰

خبرهای بدی برای شرکت Essential و تمام طرفدارانی که امیدوار بودند این استارتاپِ زیر نظر اندی روبین، خالق اندروید به جایگاهی مهم در صنعت موبایل های هوشمند برسد در راه است. بعد از رونمایی موفقیت آمیز نخستین محصول، این شرکت به جای عرضه هرچه سریع تر Essential Phone به بازار، دائماً عرضه آن را به تعویق انداخته است.

پس از این نیز، افراد متفاوتی شروع به ترک شرکت کردند؛ منظورمان افراد میانی نیست، بلکه مدیران رده بالایی که توسط روبین انتخاب شده بودند تا تیمی قادر به رقابت با برترین دیوایس های اندرویدی و iOS موجود در بازار را شکل دهند.

ابتدای ماه جاری میلادی، اسنشال برایان والاس را از دست داد که نایب رییس بازاریابی این شرکت بود. مدت کوتاهی پس از آن هم، اندی فوش، مدیر واحد ارتباطات اسنشال را بدرود گفت. حالا امروز، نوبت به لیرون دامیر، مدیر واحد تجربه کاربری اسنشال رسیده تا جدایی خود از شرکت اندی روبین و پیوستن به گوگل را اعلام کند.

دامیر، طرح ارشد سابق webOS و Pebble از این پس به عنوان رییس واحد گوگل هوم فعالیت خواهد کرد و مدیریت تیم های طراحی تمام محصولاتی که در آینده از سوی گوگل عرضه می شود را برعهده می گیرد. گفتنی است که هفته پیش، اسنشال اعلام کرد طی هفته های آتی می توانیم منتظر عرضه نخستین اسمارت فون اش به بازار باشیم، هرچند که تاریخ دقیقی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی