ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایلی تازه از سونی به همراه چیپست اسنپدراگون 835 در Geekbench رویت شد

به تازگی موبایلی معرفی نشده از سونی با شماره مدل G8141 در پایگاه داده Geekbench رویت شده که از چیپست اسنپدراگون 835 بهره می برد و احتمالاً در جریان نمایشگاه IFA پاییز امسال، معرفی خواهد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

به تازگی موبایلی معرفی نشده از سونی با شماره مدل G8141 در پایگاه داده Geekbench رویت شده که از چیپست اسنپدراگون 835 بهره می برد و احتمالاً در جریان نمایشگاه IFA پاییز امسال، معرفی خواهد شد. اگرچه در وب سایت Geekbench، به صورت دقیق اشاره ای به نام اسنپدراگون 835 نشده، اما در دسته بندی مادربورد شماره مدل MSM8998 به چشم می خورد که به این چیپست تعلق دارد.

گذشته از پردازنده که به عنوان چیپی 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.90 گیگاهرتز معرفی شده، نتایج Geekbench نشان می دهد که دستگاه از 4 گیگابایت حافظه رم بهره مند بوده و به سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا مجهز شده است. استفاده این نسخه از اندروید جای تعجب چندان ندارد، زیرا هنوز چند ماهی تا عرضه رسمی اندروید 8.0 گوگل باقی مانده است.

گذشته از این ها، اطلاعات دیگری درباره سخت افزار دستگاه به چشم نمی خورد جز اینکه G8141 موفق به کسب امتیازات 1909 و 6449 در تست های تک هسته ای و چندهسته ای شده است.

گفتنی است که هنوز نمی دانیم این موبایل به صورت رسمی با چه نامی شناخته می شود و آیا اصلاً در IFA امسال معرفی خواهد شد یا خیر، اما پیش تر موبایلی با شماره مدل G8441 در پایگاه داده آنتوتو رویت شده بود که آن نیز از 4 گیگابایت رم و اسنپدراگون 835 بهره می برد اما به جای اندروید 7.1.1، به اندروید 8.0 مجهز شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Sepehr_Fadavi_1
    Sepehr_Fadavi_1 | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    اکسپریا با کد G8141 همون اکسپریا XZ Premium هستش دیجیاتو عزیز!!

  • Sepehr_Fadavi_1
    Sepehr_Fadavi_1 | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    خسته نباشین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی