ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر تازه ای که حضور قابلیت شارژ بی سیم در آیفون ۸ را تایید می کنند

تا کنون شایعات زیادی پیرامون موبایل بسیار مورد انتظار اپل یعنی «آیفون 8» منتشر شده که بیشتر آنها درباره طراحی دستگاه و به خصوص ویژگی های نمایشگر جدید OLED بوده اند. اما در این میان ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

تا کنون شایعات زیادی پیرامون موبایل بسیار مورد انتظار اپل یعنی «آیفون 8» منتشر شده که بیشتر آنها درباره طراحی دستگاه و به خصوص ویژگی های نمایشگر جدید OLED بوده اند.

اما در این میان هر از گاهی اخباری در ارتباط با ویژگی های فنی تلفن مرد بحث نیز منتشر می شود که ما را با قابلیت ها و توانایی های احتمالی آیفون 8 بیشتر آشنا می کنند.

قطعه موجود در تصویر مانند شارژرهای وایرلس، یک سیم پیچ مسطح دارد

یکی از این قابلیت ها، امکان شارژ بی سیم دستگاه بوده که پیش از این نیز گزارش هایی درباره امکان حضور آن در آیفون 8 منتشر شده بود. حال یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo تصاویر تازه ای از یک قطعه الکترونیکی را منتشر کرده و ادعا می کند این قطعه، مربوط در پرچمدار بعدی اپل به کار گرفته خواهد شد..

با توجه به تصویر، حضور یک سیم پیچ مسطح مانند آنچه که پیش از این در سیستم های شارژ وایرلس دیده بودیم کاملاً مشهود است؛ در این صورت و با اعتماد به منبع، می توان گفت حضور قابلیت شارژ بی سیم در آیفون 8 تقریباً حتمی است.

گفتنی است بر اساس گزارشات اخیر، آیفون 8 تا اواخر سال 2017 معرفی نمی شود و در این مدت احتمالاً جزئیات بیشتری از چند و چون طراحی و امکانات آن به بیرون درز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • reptor
    reptor | ۸ مرداد ۱۳۹۶

    این شکل رو بزنه دنیا میگیره خیلی محشره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی