ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دسترسی کاربران ایرانی به اپلیکیشن TeamViewer قطع شد

برنامه TeamViewer یکی از معروف ترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور برای تلفن های هوشمند به حساب می آید که به واسطه آن می توانید از طریق موبایل خود رایانه های شخصی یا دیوایس ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۲

برنامه TeamViewer یکی از معروف ترین اپلیکیشن های کنترل از راه دور برای تلفن های هوشمند به حساب می آید که به واسطه آن می توانید از طریق موبایل خود رایانه های شخصی یا دیوایس های همراهی که دارید را کنترل کنید. حالا با وجود محبوبیت فراوان این اپلیکیشن، انگار دسترسی کاربران ایرانی به TeamViewer قطع شده است.

طبق گزارشات کاربران در شبکه های اجتماعی، امکان ثبت نام و استفاده از تیم ویوور برای آی پی های ایرانی مسدود شده و بنابراین برای کار با این برنامه نیازمند نرم افزارهای تغییر آی پی هستید. نکته اینجاست همچنان خود توسعه دهنده هم نسبت به این تصمیم ناگهانی واکنشی نشان نداده و باید همچنان منتظر بمانیم.

باید تا بیانیه رسمی توسعه دهنده صبر کنیم و حتی ممکن است این اتفاقات به خاطر مشکلات داخلی خود اپلیکیشن باشند. بد نیست بدانید بیش از ده میلیون کاربر اندرویدی تاکنون دست به دانلود برنامه تیم ریوو زده اند و این برنامه با میانگین امتیازی 4.6 محبوب ترین اپ کنترل از راه دور برای دیوایس های اندرویدی به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Hamze Hayeri
    Hamze Hayeri | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    نرم افزار تیم ویوور TeamViewer در سال های اخیر با برقراری اتصال دو رایانه به صورت آسان باعث شده کاربران از این نرم افزار استفاده کنند. اما اخیرا شاهد بودیم که این نرم افزار، دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرده و دیگر امکان استفاده از این نرم افزار وجود ندارد.
    از اینرو افراد زیادی در جستجوی نرم افزارهایی هستند که جایگزین این نرم افزار شود، اما جای نگرانی نیست چون این مشکل توسط گروه نرم افزاری نیدسافت به طور کامل حل و فصل شده است.
    هم اکنون شما کاربر ایرانی عزیز می توانید با دانلود فایل رفع مشکل و اجرای آن همچنان از این نرم افزار قدرتمند استفاده نمایید.
    شاد و پیروز باشید

    http://needsoftco.ir/%D8%B1%D9%81%D8...B1-teamviewer/

  • mortezanasr81
    mortezanasr81 | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    رفتارهاي بزدلانه تمومي نداره.....به جهنم كه مسدود كردند... تا بخواي برنامه مشابه هست... هيچ كس نميتونه جلوي ايراني رو بگيره...

  • strz
    strz | ۸ مرداد ۱۳۹۶

    از ورود به سایتش هم جلوگیری میکنه و پیغام زیر رو نمایش میده، بنابراین وجود اشکال منتفی هست و به عمد سرویس دهی رو مسدود کردن.
    TeamViewer does not provide sales, service, or support of any kind to countries that would cause TeamViewer to violate the export provisions of the European Union or the United States or if this is in any way prohibited in accordance with the Common Foreign and Security Policy of the EU or with U.S. export law.

  • ایمان
    ایمان | ۸ مرداد ۱۳۹۶

    بسلامتی یکی دیگم رفت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی