ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی V30 احتمالاً در تاریخ 6 مهر به صورت جهانی عرضه می شود

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، ال جی قصد دارد نهم شهریور ماه و در نمایشگاه IFA 2017 از پرچمدار جدید خود تحت عنوان «V30» رونمایی کند. [digipullqoute place="right"]V30 اولین موبایل سری V ال ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، ال جی قصد دارد نهم شهریور ماه و در نمایشگاه IFA 2017 از پرچمدار جدید خود تحت عنوان «V30» رونمایی کند.

V30 اولین موبایل سری V ال جی در اروپا خواهد بود

حال منابع آگاه خبر می دهند که تلفن مورد بحث از تاریخ 24 شهریور در کره جنوبی قابل خریداری بوده و دو روز بعد نیز پیش فروش آن در آمریکا آغاز می شود. بر اساس این گزارشات، عرضه جهانی V30 (با قیمت احتمالی بین 600 تا 700 دلار) نیز 6 مهر ماه شروع شده و این نخستین باری است که یکی از اعضای خانواده «V» ال جی در اروپا نیز به فروش خواهد رسید.

فبلت V30 به عنوان اصلی ترین رقیب اندرویدی گلکسی نوت 8، بر خلاف نسخه های قبلی سری V تنها از یک نمایشگر بهره می برد که البته این بار، صفحه نمایش پرچمدار ال جی از نوع OLED خواهد بود.

همچنین موبایل مورد بحث به چیپست اسنپدراگون 835 و رم 4 یا 6 گیگابایتی مجهز شده و طبق شایعات، از ماژول دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی برای تصویربرداری استفاده می کند.

گفتنی است تمام مشخصات مذکور از طریق اخبار و گزارشات منابع درون صنعت منتشر شده و برای اطلاع از جزئیات دقیق، باید تا 9 شهریور منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی