ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر دفترچه راهنمای گلکسی اس ۸ اکتیو پیش از رونمایی رسمی

چند روزی است که اخبار و شایعات زیادی پیرامون موبایل مقاوم «گلکسی اس 8 اکتیو» منتشر می شود و به لطف تصاویر موجود، از مشخصات فنی و ظاهری آن با خبر شده ایم. اما امروز ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

چند روزی است که اخبار و شایعات زیادی پیرامون موبایل مقاوم «گلکسی اس 8 اکتیو» منتشر می شود و به لطف تصاویر موجود، از مشخصات فنی و ظاهری آن با خبر شده ایم.

اما امروز تصاویر تازه ای منتشر شده که بر اساس ادعای منبع، مربوط به دفترچه راهنمای موبایل مورد بحث برای کارمندان سامسونگ است. به همین دلیل حالا می توان با قاطعیت گفت که گلکسی اس 8 اکتیو به زودی به بازار معرفی خواهد شد.

همان طور که مشاهده می کنید، یکی از تصاویر به دستیار صوتی هوشمند سامسونگ «بیکسبی» اشاره داشته و دیگری نیز مشخصات مقاومتی و شاسی فلزی دستگاه را توصیف می کند.

نسخه اکتیو اندکی بزرگ تر و سنگین تر از ورژن معمولی است

بر اساس اطلاعات قبلی، نسخه اکتیو اکثر قابلیت ها و توانمندی های ورژن معمولی را به ارث برده اما در این میان شیشه تخت در پنل جلو، بدنه مقاوم تر و باتری 4000 میلی آمپری از جمله مهم ترین تفاوت ها میان این دو تلفن هوشمند هستند.

البته جای خالی اندروید 7.1.1 در مشخصات اس 8 اکتیو حس می شود که احتمالاً با فاصله کمی پس از عرضه، به صورت آپدیت OTA به این اسمارت فون خواهد آمد. در ادامه می توانید تصاویر گلکسی اس 8 اکتیو را از زوایای مختلف مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۸ مرداد ۱۳۹۶

    فایده اش چیه فقط تو آمریکا رونمایی فرخته میشه

    • alimohammadi15
      alimohammadi15 | ۸ مرداد ۱۳۹۶

      به نظر من تو ایران فروخته بشه هم بازدهی نداره.
      اون کسی که بخواد تو اون شرایط سخت کار کنه یا معمولا بودجه خرید اینجور گوشیارو نداره یا میره یه گوشی مخصوص همین کارا میگیره. اس 8 اکتیو برای کارای سنگین به نظرم یکم مشخصات بالایی داره. اون مقدار از مشخصات اصلا نیاز نمیشه بحث بحث باتری و مقاومته.
      کسی هم که نیاز عادی داشته باشه از لحاظ ضد آب و گرد و خاک بودن خود اس8 جوابشو میده، ضمن اینکه مشکل مقاومت کم صفحه نمایشش هم با یه قاب محافظ برطرف میشه.

مطالب پیشنهادی