ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش 14 میلیون نسخه ای رزبری پای، محبوب ترین کامپیوتر مینیاتوری دنیا

مرکز فناوری های سونی در انگلستان به عنوان تولیدکننده اصلی کامپیوترهای مینیاتوری رزبری پای، از فروش 14 میلیون نسخه ای این محصول تا کنون خبر داد. شرکت مورد بحث 5 سال پیش تولید رزبری پای ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

مرکز فناوری های سونی در انگلستان به عنوان تولیدکننده اصلی کامپیوترهای مینیاتوری رزبری پای، از فروش 14 میلیون نسخه ای این محصول تا کنون خبر داد. شرکت مورد بحث 5 سال پیش تولید رزبری پای را با تیراژ 10 هزار عدد در سال (حدود 27 عدد در روز) آغاز کرد ولی حالا این تعداد به 15 هزار عدد در روز افزایش یافته است.

کارخانه سونی در انگلستان روزانه 15 هزار رزبری پای تولید می کند

البته گویا سونی به این میزان راضی نیست و قصد دارد ظرفیت تولیدی کارخانه 30 هزار متری خود در ساوث ولز را به 100 هزار رزبری پای در روز افزایش دهد. جالب است بدانید که این کارخانه در گذشته به تولید محصولات صوتی-تویری سونی مشغول بود اما از سال 2012 به بعد، برای تولید کامپیوترهای رزبری پای به کار گرفته شد.

همچنین به گفته «استیو دالتون» مدیر مرکز فناوری های سونی در انگلستان، از مجموع 14 میلیون نسخه فروخته شده رزبری پای، 10 میلیون واحد در انگلستان تولید شده اند و مابقی نیز پیش از این در کشور چین، و برخی مدل ها هم در ژاپن به تولید رسیده اند.

گفتنی است کارخانه ساوث ولز در حال حاضر 540 کارمند داشته و محصولات متنوعی از جمله رزبری پای 2، پای زیرو، رزبری پای 3، دوربین های پای و ماژول های کامپیوتری را تولید می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی