ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران نسخه ویندوزفون واتس اپ به زودی امکان تعامل با کسب و کارها را خواهند داشت

چند روز پیش بود که فیسبوک از میزبانی بیش از یک میلیارد کاربر فعال روزانه در پیام رسان واتس اپ خبر داد. طبیعتا از بین این یک میلیارد نفر افرادی را هم پیدا می کنید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

چند روز پیش بود که فیسبوک از میزبانی بیش از یک میلیارد کاربر فعال روزانه در پیام رسان واتس اپ خبر داد. طبیعتا از بین این یک میلیارد نفر افرادی را هم پیدا می کنید که از نسخه ویندوزفون این پیام رسان استفاده می کنند. به همین خاطر تیم واتس اپ بتای این اپلیکیشن برای ویندوزفون را به نسخه 2.17.234 ارتقاء داده که اگر چه در آن شاهد تغییرات بزرگی نیستید، اما می توانید در مورد بعضی از قابلیت های بزرگ آینده اپ سرنخ هایی بدست بیاورید.

با انتشار نسخه بتای 2.17.234 کاربران ویندوزفون دیگر نمی توانند از چک مارک در نام کاربری خود استفاده کنند. در ظاهر مسئله چندان مهمی نیست، اما مطابق گزارشی که امروز منتشر شده واتس اپ این روزها به دنبال راهی است تا بتواند میان اپلیکیشن و کسب و کارها تعامل برقرار کند. این خصوصیت قرار است که به غیر از نسخه ویندوزفون، در نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن هم ارائه شود.

اما سوال اینجاست که میان چک مارک و این خصوصیت چه ارتباطی می تواند وجود داشته باشد؟ در پاسخ باید بگوییم که واتس اپ می خواهد علامت چک مارک در نام کاربری را به وسیله ای برای تصدیق اعتبار کسب و کارها بدل کند. با این حساب طبیعی است که افراد عادی قادر به استفاده از این علامت در نام کاربری خود نباشند.

طبق گزارشات کسب و کارها برای تعامل با کاربران واتس اپ می بایست از اپلیکیشن های مخصوص این کار استفاده کنند. Small و Medium Business نام دو اپلیکیشنی هستند که واتس اپ آن ها را برای ایجاد ارتباط میان کسب و کارها و مشتریان توسعه داده. به لطف این دو اپ بانک ها می توانند به مشتریان خود بابت تراکنش های مالی مشکوک هشدار بدهند، یا مثلا ایر لاین ها تأخیر در پروازها را به اطلاع خریداران بلیت برسانند.

با این وجود واتس اپ هنوز جزئیات دقیقی در مورد اپ های Small و Medium Business منتشر نکرده و هنوز مشخص نیست که چه موقع شاهد انتشار این دو اپلیکیشن برای کسب و کارها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehrdad_A_
    Mehrdad_A_ | ۸ مرداد ۱۳۹۶

    آیا ممکنه فیلترینگ هوشمند یا اینکه از طرف واتزاپ چنین چیزی باشه؟ چون یه نفر تو عکس ریش داعشی داشت خخخخخخح

  • Mehrdad_A_
    Mehrdad_A_ | ۸ مرداد ۱۳۹۶

    کسی میتونه به من توضیح بده چرا الان یه عکس از دوستانم تو واتزاپ فرستادم ولی گیرنده ها عکس بصورت BLUR و یا به صورت یه تصویر سیاه مطلق با یه علامت فلش دریافت کردند؟

مطالب پیشنهادی