ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا موبایل انعطاف پذیر گلکسی X بالاخره عرضه می شود؟

سال گذشته شایعاتی مبنی بر توسعه یک دستگاه تلفن هوشمند انعطاف پذیر تحت عنوان «Galaxy X» منتشر شد که تا مدتی پس از آن، گزارشات و اخبار متفاوتی از قابلیت ها و حتی زمان عرضه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

سال گذشته شایعاتی مبنی بر توسعه یک دستگاه تلفن هوشمند انعطاف پذیر تحت عنوان «Galaxy X» منتشر شد که تا مدتی پس از آن، گزارشات و اخبار متفاوتی از قابلیت ها و حتی زمان عرضه موبایل مذکور به گوش می رسید.

حال پس از چند ماه سکوت خبری، دستگاهی با کد «SM-G888N0» در فهرست گواهی «Bluetooth SIG» رؤیت شده که گمان می رود همان گلکسی اکس مورد انتظار باشد.

SM-G888N0 گواهی های بلوتوث و وای فای را دریافت کرده است

لازم به ذکر است که گواهی مورد بحث به محصولاتی داده می شود که مراحل توسعه و تولید را گذرانده و آماده عرضه باشند. همچنین جالب است بدانید که SM-G888N0 پیش از این مجوزهای اتحادیه جهانی WiFi را نیز کسب کرده که احتمال پایان توسعه آن را بیش از پیش تقویت می کند.

با این حال هنوز نمی توان با قطعیت گفت که دستگاه مورد بحث همان گلکسی اکس خواهد بود اما، تحلیلگران معتقدند با توجه به گزارش های قبلی و در نظر گرفتن کد محصول که به هیچ یک از سری محصولات سامسونگ تعلق ندارد، می توان حدس زد که SM-G888N0 همان Galaxy X بوده و به زودی معرفی خواهد شد.

در نهایت گفتنی است که اکثر شایعات، تاریخ معرفی محصول مورد اشاره را اواخر 2017 یا اوایل 2018 اعلام کرده اند که در هر صورت (با توجه به کد دستگاه) می توان منتظر رونمایی از محصول متفاوتی توسط سامسونگ بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Khanchebemehr
    Ali Khanchebemehr | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    اره میشه

مطالب پیشنهادی