ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول و ایرانسل تعرفه های ارتباطی حجاج را کاهش دادند

با اعزام نخستین گروه از حجاج ایرانی به مدینه منوره، اپراتورهای برتر کشور هم بسته های حمایتی خود را برای کمک به زائرین سرزمین وحی ارائه کرده اند. شرکت ایرانسل در همین رابطه اعلام کرد ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

با اعزام نخستین گروه از حجاج ایرانی به مدینه منوره، اپراتورهای برتر کشور هم بسته های حمایتی خود را برای کمک به زائرین سرزمین وحی ارائه کرده اند.

شرکت ایرانسل در همین رابطه اعلام کرد که «روزانه 10 مگابایت اینترنت رایگان به حجاج هدیه می دهد»، ضمن اینکه امکان استفاده از تعرفه های مقرون به صرفه و بسته های متنوع اینترنتی را برای آنها فراهم می سازد.

طبق بیانیه روابط عمومی شرکت ایرانس، زائرین با شماره گیری کد دستوری #8*111* می توانند بسته رایگان 10 مگابایتی روزانه را فعال نمایند، ضمن اینکه بسته های 300 و 600 مگابایتی یک هفته ای هم به ترتیب با قیمت های 30 و 50 هزار تومانی فراهم شده اند.

گفتنیست تعرفه مکالمه رومینگ بین المللی ایرانسل برای حجاج ایرانی برابر با 599 تومان، ارسال پیامک 299 تومان، و دریافت پیامک رایگان است. روشن بودن موبایل مشترکین در حالت رومینگ هیچ هزینه ای در پی ندارد.

در همین راستا، روابط عمومی همراه اول هم از «کاهش چشمگیر تعرفه ارتباطی حجاج در حج تمتع 96» خبر می دهد. به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، مکالمات دریافتی، داخلی، تماس با ایران، اینترنت همراه و پیامک های ارسالی، همگی شامل تخفیف های 72 و 92 درصدی شده اند.

بر این اساس، تعرفه مکالمات داخلی و تماس با ایران به ازای هر دقیقه 549 تومان، مکالمه دریافتی به 649 تومان و ارسال پیامک به 149 تومان رسیده، ضمن اینکه دریافت پیامک همچنان رایگان است. هر مگابایت اینترنت هم در حالت رومینگ بین الملل، 149 تومان هزینه در بر خواهد داشت.

همراه اول تأکید می کند که بسته های اینترنتی در هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین الملل، غیر فعال بوده و هزینه بر اساس مگابایت محاسبه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    هر کی می ره حج کلان در دین ضعیفه

  • m.sarv
    m.sarv | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    والا اگه دبیرستان دینی خونده باشید میگه خرید و فروش و معامله با دشمنان اسلام وقتی به سود دشمن باشه حرامه که این بعد دینی و از لحاظ میهن پرستی هم همین طوره ولی نمی دونم چطور تو کشور ما درست و غلط مصلحتیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی