ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

نوکیا 8 احتمالاً با قیمتی در حدود 500 یورو به بازار عرضه می شود

در روزهای اخیر شاهد انتشار اخبار و تصاویر مختلفی پیرامون پرچمدار نوکیا 8 بوده ایم که در این میان به جز شایعه برچسب قیمتی 600 یورویی که ماه گذشته منتشر شده، اطلاعات زیادی در ارتباط ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

در روزهای اخیر شاهد انتشار اخبار و تصاویر مختلفی پیرامون پرچمدار نوکیا 8 بوده ایم که در این میان به جز شایعه برچسب قیمتی 600 یورویی که ماه گذشته منتشر شده، اطلاعات زیادی در ارتباط با مبلغ پرداختی برای خرید موبایل مذکور به دست نیامده بود.

قیمت نوکیا 8 در رومانی با مالیات 517 یورو خواهد بود

حالا تصویری از اسناد داخلی اپراتور «Vodafone» در رومانی منتشر شده که قیمت نوکیا 8 را در حدود 517 یورو نشان می دهد. البته لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات منبع، این رقم با احتساب مالیات در نظر گرفته شده (434 یورو بدون مالیات) که احتمال تفاوت چند یورویی در بازار سایر کشورهای اروپایی را مطرح می کند.

گفتنی است طبق اخبار موجود، نوکیا 8 به یک نمایشگر 5.3 اینچی QHD و چیپست اسنپدراگون 835 مجهز شده و در رنگ های آبی، نقره ای، طلایی-مسی و طلایی-آبی به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین با توجه به اعلام همکاری HMD Global (صاحب برند نوکیا) و زایس، احتمال حضور لنزهای ساخت کمپانی آلمانی در پرچمدار نوکیا قوت گرفته و نوکیا 8 با مشخصات و قیمت مذکور احتمالاً 25 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    کاشکی ظاهرش این نباشه

مطالب پیشنهادی