ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

تصاویر جدید و تاریخ احتمالی معرفی نوکیا 8 منتشر شد

با توجه به اخبار و شایعاتی موجود، تا حدودی با مشخصات نخستین پرچمدار نوکیا تحت مالکیت «HMD Global» آشنا هستیم. البته در این میان تصاویر و رندرهای مختلفی نیز از نوکیا 8 منتشر شده که ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

با توجه به اخبار و شایعاتی موجود، تا حدودی با مشخصات نخستین پرچمدار نوکیا تحت مالکیت «HMD Global» آشنا هستیم. البته در این میان تصاویر و رندرهای مختلفی نیز از نوکیا 8 منتشر شده که تصور بهتری از طراحی محصول مورد بحث را به بیننده القا می کند.

یکی از مجموعه تصاویری که از نوکیا 8 به بیرون راه یافته، عکس های مربوط به نسخه طلایی-مسی بود که یک محصول پیش نمونه را نشان می داد و موجب اظهار نظرهای متفاوتی درباره تلفن پرچمدار نوکیا شد.

دکمه فیزیکی هوم احتمالاً سنسور اثر انگشت را در خود جای داده است

حال تصاویر جدیدی از نوکیا 8 طلایی-مسی منتشر شده که احتمال عرضه موبایل مذکور را با این رنگ افزایش می دهد. در این عکس ها، همچنان شاهد حضور دکمه فیزیکی هوم که احتمالاً سنسور اثر انگشت را نیز در خود جای داده است هستیم و در پنل پشتی نیز ماژول دوربین دوگانه (که بنا بر شایعات از لنزهای زایس بهره می برد) را می بینیم.

همچنین در یکی از تصاویر، محفظه کارت حافظه و سیم کارت نیز قابل رؤیت است که از نوع ترکیبی بوده و کاربران می توانند با استفاده از آن، دو سیم کارت یا یک سیم کارت و یک کارت حافظه را در دستگاه خود جای دهند. نکته جالب توجه اینکه در عکس های جدید، نمایشگر نوکیا 8 روشن بوده و نشان می دهد که این دستگاه مراحل پایانی توسعه را طی می کند.

در نهایت لازم به ذکر است که بر اساس گزارش برخی از منابع، HMD Global قصد دارد در تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) نوکیا 8 را به صورت رسمی معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ali
    ali | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    داشت خوب میومد جلو باز برگشت عقب?

  • m
    m | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    با اینکه پشتش زیاد خوب نیست،
    متاسفانه به احتمال زیاد طراحی نهاییش همینه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی