ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بررسی ویدیویی دیجیاتو؛ بازی Splatoon 2

اگر نینتندو در یک کار مهارت داشته باشد، آن کار چیزی نیست جز برداشتن ژانرها و ایده های قدیمی و تبدیل کردنشان به یک بازی کاملاً نوآورانه. Splatoon 2، نسخه جدید این سری بازی که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

اگر نینتندو در یک کار مهارت داشته باشد، آن کار چیزی نیست جز برداشتن ژانرها و ایده های قدیمی و تبدیل کردنشان به یک بازی کاملاً نوآورانه. Splatoon 2، نسخه جدید این سری بازی که مدتی پیش به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد، دقیقاً یکی از همین بازی هاست که بدون شک، تحولی بزرگ در ژانر شوترهای رقابتی به وجود آورده و با تغییر فرمول های رایج این سبک، نام خودش را به عنوان یک بازی اساساً متفاوت و انقلابی ثبت کرده است.

نسخه دوم اسپلتون، تغییرات مهمی نسبت به نسخه ابتدایی به خود دیده و حالا با یک بخش کمپین داستانی و چندین مود در بخش چندنفره از راه رسیده تا سبد خالی محصولات سوییچ را تا عرضه انحصاری های بعدی مانند سوپر ماریو ادیسه، پر نگه دارد. اما آیا اسپلتون 2 آنقدر بازی خوبی هست کمبود عناوین انحصاری طی چند ماه نخست را بهبود ببخشد و در عین حال، مشتریان را به خرید کنسول هیبریدی نینتندو ترغیب کند؟ در ادامه با بررسی ویدیویی دیجیاتو از این بازی همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی