ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

توقف فروش رنو تلیسمان در پی افزایش نرخ ارز

رنو تلیسمان که جدیدترین سدان خانوادگی کمپانی رنو و محصول مهم این خودروساز در زمینه تکنولوژی و طراحی است، همزمان با بازارهای جهانی در ایران و از مهر ماه گذشته توسط نگین خودرو عرضه شد. ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

رنو تلیسمان که جدیدترین سدان خانوادگی کمپانی رنو و محصول مهم این خودروساز در زمینه تکنولوژی و طراحی است، همزمان با بازارهای جهانی در ایران و از مهر ماه گذشته توسط نگین خودرو عرضه شد. این خودرو که تا دیروز با قیمت 193 میلیون تومان بفروش میرسید، از امروز 8 مرداد ماه 96 عرضه آن متوقف شد.

رنو تلیسمان 2017 که با پیش پرداخت دو مرحله ای 75 و 20 میلیون تومانی و زمان تحویل 60 روزه ثبت نام میشد، از سود مشارکت 16 درصد و سود انصراف 14 درصد برخوردار بود. این خودرو که با استقبال چشمگیر مشتریان و علاقمندان به خودروهای سدان کلاس Dدر کشور روبرو شد، خودرویی با توانایی های رقابتی بسیار بالا.

این خودرو داراى موتور 4 سیلندر توربو با حجم 1618 سی سی است که مى تواند 190 اسب بخار قدرت تولید کند، این نیرو توسط گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دابل کلاچ به چرخ ها منتقل مى شود. شتاب صفر تا صد این خودرو 7.7 ثانیه و سقف سرعت 237 کیلومتر است.

از دیگر امکانات رنو تلیسمان مى توان به فرمان برقی، سیستم صوتی BOSE، صندلی‌های فرست کلاس، سقف پانارومیک، چراغ‌شور، صندلی های جلو برقی، گرمکن صندلی های جلو و فرمان، سردکن صندلی های جلو، هدآپ، صفحه نمایشگر RLINK 8.7 اینچی، 13 بلندگو، نمایشگر پشت آمپر دیجیتال TFT، ماساژور صندلی های جلو، آینه حساس به نور، چراغ های جلوی LED، روشن شدن اتوماتیک مه شکن با توجه به چرخش در پیچ، رادار خطی، رادار نقطه کور، سیستم جلوگیری از تصادف، کروزکنترل هوشمند، کروزکنترل و لیمتر سرعت، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، آینه تاشو برقی، شیشه های اتوماتیک، ستون فرمان با قابلیت تنظیم در چهار جهت، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، روشن و خاموش شدن خودرو به صورت اتوماتیک، روشن شدن خودرو از روی سوییچ، سنسور نور و باران، پنج حالت پیش فرض رانندگی و قابلیت تنظیم پارامترهای متغییر خودرو به صورت دلخواه، نورپردازی داخلی با رنگ های متفاوت، تودوزی چرم و طرح چوب، سیستم تشخیص تابلوهای محدودیت سرعت، نور بالای اتوماتیک، سنسور پارک جلو و عقب با قابلیت پیش بینی شرایط خودرو از کنار، موس وسط، سیستم کمکی پارک نیمه خودکار، دوربین دید عقب، پورت USB شارژ برای سرنشیان جلو و عقب اشاره کرد.

با این حال علاقمندان به خرید رنو تلیسمان می توانند با مراجعه به سایت رسمی شرکت نگین خودرو و ثبت نام در سیستم رزرو خرید خودروی رنو تلیسمان در نوبت فروش این خودرو قرار گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohsen Bagherian
    Mohsen Bagherian | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    خداوکیلی ، خداوکیلی ما چه گناهی کردیم که تو این کشور به دنیا اومدیم ؟؟؟
    ببین کشورهای دیگه سوار چه ماشینهایی میشن ، اونوقت ما محکوم به سوار شدن یه مشت لگن آشغال هستیم .
    یه پژو SLX دارم هر موقع از روی یه سنگ خیلی کوچولو رد میشم ، اینقدر سیستم تعلیقش عالیه که صدای اون سنگ بعد از رد شدن از چرخها و کمکها و گذشتن از کابین و صندلی ، صاف میره تو مخ آدم !!!

  • Hamed_Naseri_1
    Hamed_Naseri_1 | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    یعنی میخان گرونش کنن؟
    احتمالا هدفشون اینه که پژو508 فروش بره
    میدونید که اینا میشینن واسه قیمت گذاری هم جلسه میگیرن و هموای همو توی بازه های قیمتی مختلف دارن

  • بهنام
    بهنام | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    حالا آخر چی شد؟!بیشتر تبلیغ و معرفی ماشین و نگین خودرو بود تا خبر توقف فروش

  • Sasan vaziri
    Sasan vaziri | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    عجب ماشینیه

مطالب پیشنهادی