ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حاشیه نمایشگر فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ
تکنولوژی

وب سایت رسمی سامسونگ قابلیت های دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 را فاش ساخت

سامسونگ که به تازگی ویژگی های چند رسانه ای پیشرفته ی گلکسی نوت 8 را تأیید کرده، امروز در وب سایت رسمی خود قابلیت های تصویربرداری حرفه ای این موبایل را با استفاده از دوربین ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

سامسونگ که به تازگی ویژگی های چند رسانه ای پیشرفته ی گلکسی نوت 8 را تأیید کرده، امروز در وب سایت رسمی خود قابلیت های تصویربرداری حرفه ای این موبایل را با استفاده از دوربین دوگانه توضیح می دهد.

در تصاویر زیر، می بینید که حالت عکاسی Super Night Shot در گلکسی نوت 8 نتیجه بسیار بهتری را در شرایط نوری نامناسب یا حالت HDR به ارمغان می آورد، ضمن اینکه سرعت و دقت فوکوس دستگاه را تا حد زیادی ارتقاء می دهد.

همچنین با بهره گیری از قابلیت تشخیص عمق، دوربین دوگانه می تواند با محاسبه ارتفاع و فاصله بین سوژه تا موبایل، فوکوس مجدد را روی تصویر ممکن سازد. بدین ترتیب کاربر می تواند پس از ثبت عکس، سوژه یا پس زمینه را محو نماید.

در ادامه با قابلیت Smart Zoom آشنا می شویم که 3 برابر بزرگنمایی اپتیکال را به همراه 3 برابر زوم دیجیتال ارائه کرده، و عکسبرداری از سوژه های دورتر را بدون افت کیفیت ممکن می سازد.

البته قابلیت های دیگری نظیر افکت های پس زمینه و پرسپکتیو هم وجود دارند که در تصاویر زیر می توانید نحوه عملکرد آنها را مشاهده کنید.

طبق آخرین شایعات، شرکت سازنده قطعات الکترونیکی سامسونگ به نام «سامسونگ الکترومکانیکس» (SEM) ماژول دوربین دوگانه را برای گلکسی نوت 8 توسعه داده که از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز عریض، و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو برخوردار است. این ترکیب سخت افزاری، می تواند تا 3 برابر بزرگنمایی اپتیکال را برای این موبایل به ارمغان بیاورد.

لازم به یادآوریست که گلکسی نوت 8 در تاریخ چهارشنبه یکم شهریور ماه به صورت رسمی در مراسم آنپکد رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali Khanchebemehr
    Ali Khanchebemehr | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    Best

  • فرزاد
    فرزاد | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    فوق العاده

  • mohammad abbasi
    mohammad abbasi | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    همچنین با بهره گیری از قابلیت تشخیص عمق، دوربین دوگانه می تواند با محاسبه ارتفاع و فاصله بین سوژه تا موبایل، فوکوس مجدد را روی تصویر ممکن سازد. بدین ترتیب کاربر می تواند پس از ثبت عکس، سوژه یا پس زمینه را محو نماید(HTC One M8)

مطالب پیشنهادی