ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گلکسی نوت ۸ در چهار نسخه مختلف عرضه می شود؟

گلکسی نوت 8 سامسونگ به عنوان یک از مورد انتظارترین و خبرسازترین موبایل های سال 2017، که تا کنون تصاویر و اخبار زیادی از آن در فضای اینترنت منتشر شده، توانسته گواهی سازمان «FCC» را ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

گلکسی نوت 8 سامسونگ به عنوان یک از مورد انتظارترین و خبرسازترین موبایل های سال 2017، که تا کنون تصاویر و اخبار زیادی از آن در فضای اینترنت منتشر شده، توانسته گواهی سازمان «FCC» را به دست آورد.

البته جزئیات خاصی از مشخصات فنی نوت 8 در گواهی FCC دیده نمی شود اما بر اساس این سند می دانیم که حداقل چهار مدل مختلف از فبلت پرچمدار سامسونگ عرضه خواهد شد که از این میان 1 نسخه در کره جنوبی، و 3 نسخه دیگر در ویتنام به تولید می رسند.

گلکسی نوت 8 در چهار مدل مختلف تولید می شود

بر اساس گزارشات از مجموع چهار مدل، دو نسخه برای ایالات متحده آمریکا (یکی به صورت آنلاک و دیگری برای اپراتورها) در نظر گرفته شده که با چیپست اسنپدراگون به بازار این کشور عرضه می شوند، و یک نسخه هم برای بازارهای جهانی و با چیپست اگزینوس تولید خواهد شد. چهارمین مدل اما فاقد قابلیت های برقراری ارتباط بوده و به عنوان نسخه نمایشی در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

گفتنی است اطلاعات مذکور از اظهارات تحلیلگران به دست رسیده و صحت آنها در زمان معرفی رسمی، و انتشار اطلاعات مربوطه از سوی شرکت سازنده تأیید یا رد خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی