ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکشن لانچر بعضی قابلیت های اندروید O و امکان تعامل با Google Now را دریافت کرد

اگر از طرفداران اکشن لانچر در اندروید هستید، با دریافت آخرین به روز رسانی آن می توانید ضمن مشاهده بعضی قابلیت های اندروید O مثل پیش نمایش نوتیفیکیشن ها و قرار دادن نقطه نوتیفیکیشن ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

اگر از طرفداران اکشن لانچر در اندروید هستید، با دریافت آخرین به روز رسانی آن می توانید ضمن مشاهده بعضی قابلیت های اندروید O مثل پیش نمایش نوتیفیکیشن ها و قرار دادن نقطه نوتیفیکیشن ها روی آیکن اپ ها از مزیت تعامل با دستیار گوگل ناو هم برخوردار شوید.

به نظر می رسد که اکشن لانچر آخرین لانچر شخص ثالثی باشد که از تعامل با گوگل ناو پشتیبانی کامل به عمل می آورد. همانطور که می دانید گوگل برای ایجاد این تعامل هیچ API رسمی ای را در اختیار توسعه دهندگان قرار نمی دهد، بنابراین سازندگان اپلیکیشن ها یا باید کاملا از اضافه کردن آن منصرف شوند یا اینکه با خلاقیت خود این مشکل را از سر راه بردارند.

اکشن لانچر شاید آخرین لانچر شخص ثالثی باشد که از تعامل با گوگل ناو پشتیبانی کامل به عمل می آورد

برای دسترسی به گوگل ناو در آخرین نسخه اکشن لانچر باید در صفحه خانه اندروید سوایپی به طرف بالا انجام بدهید. البته این دسترسی را در حالتی خواهید داشت که از قبل پلاگین ویژه گوگل ناو را به طور مستقیم  یا غیر مستقیم و از طریق وبسایت APKMirror دریافت کرده باشید.

همانطور که بالاتر گفتیم، نسخه 26 اکشن لانچر بعضی قابلیت های وام گرفته از اندروید O را هم به محیط این لانچر می آورد که از جمله آن ها می توان به Notification Dots و پیش نمایش نوتیفیکیشن ها اشاره نمود. همچنین در این نسخه شاهد پنل جدیدی نیز برای میان بر اپلیکیشن ها هستید.

برای دانلود آخرین نسخه اکشن لانچر می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تمام قابلیت های این لانچر از همان ابتدا آزاد نیستند و برای استفاده از بعضی موارد باید متقبل هزینه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    پست بی ربط:شما می تونید سایت های خارجی رو باز کنید؟ برای من از امروز صبح حتی گوگل رو هم باز نمیکنه?

    • mohammad_hasani
      mohammad_hasani | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

      من دانلودم کردم علاوه بر سایت ، کار میکنه . نت مخابرات و ایرانسل

مطالب پیشنهادی