ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر خبری موبایل تاشوی قدرتمند سامسونگ SM-W2018 منتشر شد [به روز رسانی شد]

چند روز پیش بود که خبر توسعه یک موبایل تاشوی هوشمند جدید از سوی سامسونگ را در دیجیاتو خواندید. حال تصویر خبری دستگاه مذکور با کد «SM-W2018» در اینترنت منتشر شده که آن را از ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۰

چند روز پیش بود که خبر توسعه یک موبایل تاشوی هوشمند جدید از سوی سامسونگ را در دیجیاتو خواندید. حال تصویر خبری دستگاه مذکور با کد «SM-W2018» در اینترنت منتشر شده که آن را از زوایای مختلفی نشان می دهد.

حسگر اثر انگشت SM-W2018 زیر لنز اصلی قرار گرفته است

بر اساس اطلاعات موجود، موبایل تاشوی جدید سامسونگ از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 به همراه 6 گیگابایت رم بهره برده و برای ذخیره سازی اطلاعات، 64 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربر قرار می دهد که در صورت پیروی از مدل قبلی (SM-W2017)، به درگاه کارت حافظه نیز مجهز خواهد بود.

تلفن مورد بحث همچنین دو نمایشگر 4.2 اینچی تمام اچ دی (مانند نسل قبل) با تراکم پیکسل 525ppi داشته و برای تصویربرداری، از سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده می کند.

البته مهم ترین نکته در مورد مشخصات فنی و طراحی SM-W2018، قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در زیر لنز دوربین اصلی است که باید دید در استفاده روزمره چه عملکردی داشته و چقدر با پرچمداران کنونی سامسونگ تفاوت می کند.

گفتنی است موبایل تاشوی قدرتمند سامسونگ گواهی های لازم را از سازمان رگولاتوری چین «TENAA» و همچنین «FCC» دریافت کرده و انتظار می رود در روزهای آتی از آن به صورت رسمی رونمایی شود.

 

به روز رسانی:

امروز تصاویر زنده ای از موبایل تاشوی سامسونگ منتشر شد که در ادامه مشاهده می کنید:

 

به روز رسانی:

دقایقی قبل یکی از کاربران توییتر، دعوتنامه رویداد معرفی موبایل تاشوی سامسونگ را منتشر ساخته که نشان می دهد این دستگاه در تاریخ 3 آگوست (پنجشنبه 12 مرداد) در شهر پکن معرفی خواهد شد. در ادامه این پوستر را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    خوشگله

  • مصیب
    مصیب | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    دیگه شورشو در آورده با انتخاب جای سنسور اثر انگشت

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    amoo ki dg ina ro mikhare?

مطالب پیشنهادی