ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت کیبورد Word Flow را از روی اپ استور حذف کرد

اگر به خاطر داشته باشید تقریبا یک سال پیش بود که مایکروسافت کیبورد اختصاصی ویندوزفون یعنی Word Flow را برای پلتفرم iOS منتشر کرد. از جمله خصوصیات منحصر به فرد این کیبورد حالت کار با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید تقریبا یک سال پیش بود که مایکروسافت کیبورد اختصاصی ویندوزفون یعنی Word Flow را برای پلتفرم iOS منتشر کرد. از جمله خصوصیات منحصر به فرد این کیبورد حالت کار با یک دست آن محسوب می شود که بین کاربران ویندوزفون طرفداران زیادی دارد.

اما به نظر می رسد که مایکروسافت دیگر خواهان ارائه خدمات این کیبورد به صاحبان آیفون و آیپد نیست، چرا که امروز و پس از ارائه یادداشتی از سوی تیم پشتیبانی اعلام کرده که Word Flow را از روی اپ استور حذف کرده است. مایکروسافت علت این حذف را تکمیل آزمایشات و دریافت بازخوردهای کافی عنوان کرده، و به عنوان جایگزین به کاربران iOS پیشنهاد کرده که از این پس کیبورد SwiftKey را مورد استفاده قرار دهند.

همانطور که می دانید سال گذشته بود که مایکروسافت اقدام به خریداری کیبورد سویفت کی اقدام کرد، اما از آن زمان تا حالا به جز ارائه کیبورد سویفت موجی تغییرات چندان بزرگی روی این اپلیکیشن اعمال نکرده است. با این وجود به نظر می رسد که حذف Word Flow در اپ استور به منظور تمرکز بیشتر بر کیبورد سویفت کی انجام گرفته، و احتمالا به زودی شاهد تغییرات بیشتری در این کیبورد پرطرفدار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی