ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر منتسب به پنل جلویی نسخه مشکی گلکسی نوت 8 [به روز رسانی شد]

کمتر از یک ماه به معرفی گلکسی نوت 8 مانده و تا کنون رندرها و تصاویر زیادی منتسب به فبلت مورد انتظار سامسونگ در اینترنت منتشر شده است. اکثر این تصاویر توسط منابع ناشناس درون ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۹

کمتر از یک ماه به معرفی گلکسی نوت 8 مانده و تا کنون رندرها و تصاویر زیادی منتسب به فبلت مورد انتظار سامسونگ در اینترنت منتشر شده است. اکثر این تصاویر توسط منابع ناشناس درون صنعت یا ذهن خلاق برخی طراحان صنعتی فراهم شده، اما حالا صحبت از یکی از مشهورترین افشاکنندگان حال حاضر یعنی «ایوان بلس» در میان است.

همان طور که می دانید، تصاویر و اخباری که آقای بلس منتشر می کند تقریباً همیشه صحیح بوده و می توان با اطمینان گفت که محصول مورد بحث پس از معرفی، با آنچه ایوان بلس ارائه کرده بود تفاوتی نخواهد داشت. حال افشاکننده معروف تصویری از پنل جلویی موبایل گلکسی نوت 8 را در حساب توییتر خود منتشر کرده که در ادامه مشاهده می کنید:

حضور دکمه اختصاصی بیکسبی و نمایشگر Infinity در نوت 8 قطعی است

در این تصویر بهره گیری از زبان طراحی پرچمداران سری اس 8 به وضوح قابل رؤیت بوده، و نمایشگر Infinity لبه به لبه سامسونگ با نسبت ابعاد 18.5:9 را می توان مشاهده کرد. در کنار طراحی، تنها نکته قابل توجه حضور دکمه اختصاصی بیکسبی است که البته چندان هم دور از انتظار نبود.

لازم به ذکر است که بر اساس تحلیل متخصصین حوزه، انتشار این گونه تصاویر آن هم به دست افراد مشهوری مانند ایوان بلس کاملاً عمدی بوده و کمپانی های بزرگ قصد دارند از این طریق، هیجان کاربران را تا لحظه رونمایی از محصول حفظ کنند.

گفتنی است تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 8 در اخبار مختلف تا حدودی تفاوت دارد، اما اکثر منابع اول شهریور را به عنوان روز رونمایی از فبلت مذکور اعلام کرده اند.

 

به روز رسانی:

ایوان بلس ساعاتی بعد تصویر جدیدی را منتشر کرده که گلکسی نوت 8 را از زوایای مختلف نمایش می دهد. در این تصویر سنسور اثر انگشت را می بینیم که در کنار ماژول دوربین دوگانه قرار گرفته است:

همچنین شرکت «Ghostek» تولیدکننده لوازم جانبی موبایل نیز رندری را منتشر کرده که طراحی مشابهی را نشان می دهد:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • john has
    john has | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    هر روز درازتر از دیروز ،
    سامسونگ

  • Master
    Master | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    طراحی جلوش خوبه ولی طراحی پشتش خیلی ناقص و بده
    جا حسگر اثر انگشت باید عوض بشه بنظرم

  • Mostafa8p
    Mostafa8p | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    بمیری سامسونگ ..اینهمه منتظر موندیم برا این

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی