ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاز نخست دولت الکترونیک به بهره برداری رسید

صبح امروز فاز اول دولت الکترونیک با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افتتاح شد. در این پروژه ۵۱ دستگاه دولتی به ارائه بیش از ۴۴۰ خدمت می پردازند و فاز دوم آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

صبح امروز فاز اول دولت الکترونیک با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افتتاح شد. در این پروژه ۵۱ دستگاه دولتی به ارائه بیش از ۴۴۰ خدمت می پردازند و فاز دوم آن نیز طبق وعده وزیر قرار است که دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

واعظی در جریان مراسم رونمایی اظهار داشت که نقشه راه دولت الکترونیک از ۱۱ شهریور به ما ابلاغ شده و از آن زمان دو نهاد رسمی به نام های شورای عالی اداری و شورای عالی فناوری اطلاعات به ترتیب فرایندهای اداری و توسعه زیرساخت های لازم برای این منظور را بر عهده گرفتند.

وزیر ارتباطات در ادامه صحبت خود اشاره کرد که در حال حاضر دولت الکترونیک یک شعبه است و ابراز امیدواری کرد که در فاز دوم این طرح تعداد دستگاه ها و خدمات افزایش پیدا کند.

واعظی همچنین خاطرنشان کرد:

۵۱ دستگاهی که اکنون متصل هستند از جعل و تبعیض و فساد جلوگیری می‌کنند و شفاف سازی را در دولت بالا می برند. این یک شروع است که دولت کوچک شده است و امیدوارم که در آینده یک دولت چابک داشته باشیم که به مردم خدمت کند. وزارت امور اقتصادی و دارایی، پست جمهوری اسلامی، ثبت احوال، بیمه به دولت الکترونیک متصل شده‌ اند. این مجموعه باعث می‌شود که دستگاه‌ های دولتی ارتباط سریع داشته باشند و مردم نیز بتوانند اطلاعات خود را از طریق آن به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    در جهت محدود کردن هرچی بخواهی انجام میدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی