ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هکرها سازنده سریال «بازی تاج و تخت» را به افشای متن قسمت بعدی تهدید کردند

روز گذشته یک هکر ناشناس اعلام کرد که قصد دارد کل قسمت های آتی سریال های در دست تولید شبکه HBO و همچنین محتوای نوشتاری قسمت بعدی سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

روز گذشته یک هکر ناشناس اعلام کرد که قصد دارد کل قسمت های آتی سریال های در دست تولید شبکه HBO و همچنین محتوای نوشتاری قسمت بعدی سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را منتشر کند و به دنبال این مساله HBO تایید کرد که هدف یک حمله سایبری قرار گرفته است.

هکر مذکور با ارسال ایمیلی برای روزنامه نگاران مدعی شده که ۱.۵ ترابایت دیتای مربوط به HBO را به دست آورده که این خبر جنجال زیادی را در فضای آنلاین به پا کرد. گفته می شود قسمت های پخش نشده از برنامه های Ballers و Room 104 احتمالا در فضای مجازی پخش شده اند و هکری که دست به این اقدام زده تهدید کرده به زودی سریال های بیشتری را منتشر می کند.

البته اضافه کنیم که HBO مشخص نکرده دقیقا چه اطلاعاتی به سرقت رفته یا چه سریال هایی منتشر شده اند و نمی دانیم که آیا اطلاعات مربوط به مشتریان این شبکه تلویزیونی یا دیتای شخصی کارکنان آن نیز در زمره آنها قرار دارند یا خیر.

شبکه مذکور در بیانیه ای اعلام کرد:

HBO اخیرا هدف یک حمله سایبری قرار گرفته که موجب آسیب پذیری دارایی های معنوی و اطلاعات آن شده است. ما بلافاصله بررسی این اتفاق را آغاز کرده ایم و هم اکنون مشغول همکاری با نهادهای مجری قانون و شرکت های فعال در عرصه امنیت سایبری هستیم.

«ریچارد پلِپلِر» در ایمیل خود نوشت: «چنین اقداماتی برای همه ما ناراحت کننده و غیر قابل پذیرش است. متأسفانه مشکل پیش روی ما در دنیای امروز بسیار فراگیر شده است.»

البته هنوز مشخص نیست که هکرها چه اطلاعاتی از سریال «بازی تاج و تخت» (که یکشنبه سومین قسمت از فصل هفتم آن پخش شد) به دست آورده اند اما در صورت افشای جزئیات روند داستان، این دومین باری خواهد بود که سریال مذکور با موفقیت مورد حمله قرار گرفته؛ چرا که در سال 2015 نیز چهار قسمت نخست سریال بازی تاج و تخت به صورت اینترنتی منتشر شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    کاش نزاره... هیجان فیلم از دست میره ... ?

  • mehrdad
    mehrdad | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    ۱.۵ ترابایت رو چطور دانلود کرده از سرورای HBO ?
    چه سرعتی دارن اونا هییییی
    من یه فیفا ۱۷ خواستم دانلود کنم یک هفته شب بیداری کشیدم

  • hichkak
    hichkak | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    بگو زودتر وهار قسمت بعدی رو بزار تو اینترنت که من دیگه نمیتونم چهار هفته دیگه صبر کنم
    باتشحر???

مطالب پیشنهادی