ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه دهندگان iOS حالا می توانند 10 هزار نفر را برای تست اپلیکیشن خود دعوت کنند

اپلیکیشن TestFlight یکی از اصلی ترین هسته اپلیکیشن های مختلف در اپ استور اپل به حساب می آید که فرصتی برای توسعه دهندگان فراهم آورد تا پیش از عرضه اپلیکیشن خود، بازخوردهای لازم را دریافت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

اپلیکیشن TestFlight یکی از اصلی ترین هسته اپلیکیشن های مختلف در اپ استور اپل به حساب می آید که فرصتی برای توسعه دهندگان فراهم آورد تا پیش از عرضه اپلیکیشن خود، بازخوردهای لازم را دریافت کرده و نرم افزارشان را بهبود ببخشند.

اپل، کمپانی سازنده TestFlight را در سال 2014 خریداری کرد؛ دقیقاً زمانی که این اپلیکیشن قرار بود به جای محدود شدن به یک پلتفرم، در دسترس توسعه دهندگان اندروید و iOS قرار گیرد. اما پس از این خرید، طبیعی بود که کمپانی ساکن کوپرتینو به همکاری با اندروید و گوگل خاتمه داد و TestFlight را به پلتفرمی انحصاری روی iOS برای تست اپلیکیشن ها تبدیل کرد.

این کمپانی اخیراً در صفحه توسعه دهندگان وب سایت خود اعلام کرده که از این پس، برنامه نویسان می توانند تا سقف 10 هزار نفر را برای تست اپلیکیشن های خود روی TestFlight دعوت کند که به مراتب از محدودیت 2 هزار نفری سابق بیش تر است. این تصمیم از آن جهت اتخاذ شده که توسعه دهندگان بتوانند بازخوردهایی «ارزشمندتر» دریافت کنند. گفتنی است این رقم، صد برابر بیشتر از محدودیت 100 نفری تسترها پیش از خرید TestFlight از سوی اپل به حساب می آید.

اپلیکیشن TestFlight به توسعه دهندگان اجازه می دهد گروه های مشخصی از تسترها را تشکیل دهند و تا سقف 100 اپلیکیشن را به صورت همزمان مورد آزمایش قرار دهند. TestFlight همچنین از بیلدهای مختلف اپلیکیشن ها روی سیستم عامل های Watch OS، iOS و tvOS پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد روی 30 دستگاه مختلف به بررسی اپلیکیشن ها بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی