ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا موبایل های میان رده موتو G5S و G5S پلاس را معرفی کرد

موتورولا امروز از موبایل های میان رده «موتو G5S» و «موتو G5S پلاس» رونمایی کرد. این دو دستگاه در واقع نسخه ارتقاء یافته نسل قبل یعنی موتو جی 5 و مدل پلاس آن هستند،که اوایل ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

موتورولا امروز از موبایل های میان رده «موتو G5S» و «موتو G5S پلاس» رونمایی کرد. این دو دستگاه در واقع نسخه ارتقاء یافته نسل قبل یعنی موتو جی 5 و مدل پلاس آن هستند،که اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند.

موتو G5S

این موبایل، نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی دارد و دکمه هوم مجهز به حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر در پنل جلو جای گرفته است.

در این دستگاه از چیپست نه چندان قدرتمند اسنپدراگون 430 استفاده شده که هشت هسته پردازشی را در اختیار دارد. سه گیگابایت حافظه رَم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در موتو G5S نیاز اکثر کاربران را در این رده قیمتی برآورده خواهد کرد، ضمن اینکه افزایش حافظه تا 128 گیگابایت دیگر هم به لطف درگاه ترکیبی مایکرو اس دی میسر است.

سیستم عامل پیش فرض این دستگاه، اندروید 7.1 نوقاست و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز سخت افزار آن را تأمین می کند، یعنی اندکی بیشتر از باتری 2800 میلی آمپر ساعتی نسل قبل.

دیگر ارتقاء این نسل، دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی است که با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فلاش LED ثبت تصاویر خوبی را نوید می دهد. به خاطر ضعف چیپست اصلی، ضبط ویدیو هنوز به رزولوشن تمام اچ دی محدود شده. دوربین ثانویه دستگاه هم سنسور 5 مگاپیکسلی داشته و مجهز به فلاش LED است.

موبایل موتو G5S در رنگ های خاکستری و طلایی، به قیمت 249 یورو به بازار می آید.

موتو G5S پلاس

این موبایل که کمی قدرتمندتر از قبلیست، به نمایشگری 5.5 اینچی و رزولوشن تمام اچ دی مجهز شده. چیپست میان رده اسنپدراگون 625 و پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، توان پردازشی دستگاه را تأمین می کنند.

ظرفیت باتری موتو G5S پلاس هم 3000 میلی آمپر ساعت است، اما در پشت بدنه شاهد ماژول دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی هستیم که قابلیت های تصویربرداری بهتری را در اختیار کاربر قرار می دهند. این موبایل توانایی ضبط ویدیوهای 4K را نیز دارد. دوربین سلفی این موبایل 8 مگاپیکسلی است.

موتو G5S پلاس هم در دو رنگ خاکستری و طلایی، به قیمت 299 دلار وارد بازار خواهد شد. ارسال هر دو تلفن همراه مورد بحث از 18 آگوست برابر با 28 مرداد ماه آغاز می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • @digi_phone
    @digi_phone | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    به نظر من به عنوان میان رده فقط نسخه پلاس این گوشی ارزش خرید داره چون نسخه معمولی پردازشش ضعیفه به درد استفاده سنگین نمیخوره.

مطالب پیشنهادی