ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین RED Raven شرکت رد فروشگاه اپل
تکنولوژی

آغاز فروش دوربین ۱۵ هزار دلاری RED در فروشگاه آنلاین اپل

کمپانی RED یکی از مشهورترین تولید کننده های دوربین های حرفه ای در دنیا به حساب می آید و محصولات گران قیمت این شرکت معمولاً در تولید فیلم های مشهور و پرخرج هالیوودی مورد استفاده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

کمپانی RED یکی از مشهورترین تولید کننده های دوربین های حرفه ای در دنیا به حساب می آید و محصولات گران قیمت این شرکت معمولاً در تولید فیلم های مشهور و پرخرج هالیوودی مورد استفاده قرار می گیرند. حال در یک شراکت عجیب قرار است دوربین نیمه حرفه ای ۱۵ هزار دلاری تازه این شرکت از طریق فروشگاه آنلاین اپل به فروش برسد.

البته قیمت بدنه اصلی دوربین «RED Raven» برابر با ۶ هزار دلار است، اما پکیج کامل شامل لنز و سایر لوازم جانبی ۱۵ هزار دلار خرج روی دست خریدار خواهد گذاشت. با پرداخت این مبلغ شما صاحب دوربینی خواهید شد که مجهز به یک سنسور Red Dragon با سایزی مابین سنسور کراپ (APS-C) و سه چهارم میکرو با رزولوشن ۹.۹ مگاپیکسل است.

این دوربین امکان ثبت تصاویر با رزولوشن 4.5K و نرخ فریم ۱۲۰ را دارد

به لطف این سخت افزار می توانید با دوربین Raven اقدام به ثبت تصاویر با کیفیت 4.5K در نرخ فریم ۱۲۰ نمایید. به مانند سایر محصولات Red، تصاویر ضبط شده با این دوربین نیز به صورت RAW و با فرمت فشرده Redcode ذخیره خواهند شد.

کیت همراه این دوربین نیز شامل یک کیف سفری مستحکم، یک دستگیره، یک مانیتور لمسی ۴.۷ اینچ، دو حافظه قابل حمل SSD با ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت، یک جفت باتری، شارژر و البته لنز Sigma با محدوده فاصله کانونی 13-35 میلی متر و گشادگی دیافراگم F1.8 خواهد بود.

اپل همراه این مجموعه یک نسخه از نرم افزار «Final Cut Pro X»، اپلیکیشن مدیریت دوربین Raven برای سیستم عامل iOS و نرم افزار Workflow را به خریدار هدیه می دهد.

کسانی که می خواهند قبل از پرداخت مبلغ قابل توجه ۱۵ هزار دلاری نگاهی از نزدیک به دوربین جمع و جور RED بیاندازند می توانند به چند اپل استور منتخب در نقاط مختلف آمریکا مراجعه نمایند.

کمپانی سازنده پیش از این محصول مورد بحث را در فروشگاه آنلاین اختصاصی خود به نشانی Red.com به فروش می رساند، اما از این پس امکان خرید Raven تنها از طریق Apple.com وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی