ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آگهی های تبلیغاتی جدید آیفون 7 با حضور دواین جانسون را تماشا کنید

کمپانی اپل به تازگی سه آگهی تبلیغاتی جدید برای آیفون 7 در کانال یوتوب خود منتشر کرده که در همکاری با دواین جانسون، بازیگر مطرح سری فیلم Fast & Furious تولید شده اند. در این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

کمپانی اپل به تازگی سه آگهی تبلیغاتی جدید برای آیفون 7 در کانال یوتوب خود منتشر کرده که در همکاری با دواین جانسون، بازیگر مطرح سری فیلم Fast & Furious تولید شده اند. در این سه آگهی که «Rock X Siri» نام گذاری شده اند، با برخی از قابلیت های دستیار صوتی سیری آشنا می شویم که از جمله آنها می توان به یادآوری وقایع یا ثبت یک تصویر سلفی اشاره کرد.

این کلیپ های حداکثر 15 ثانیه ای، در واقعی بخشی از یک فیلم کوتاه هستند که در آن، دواین جانسون چالش های متفاوتی را می پذیرد و سپس به کمک سیری، دست به کارهای طنزآمیزی مانند اجرای یک موزیک سنتی ژاپنی یا راه اندازی خط تولید لباس های خود می زند.

در کلیپ نخست به نام «The Rock X Siri - Kitchen»، جانسون را مشاهده می کنیم که در آشپزخانه یک رستوران گران قیمت فرانسوی حضور دارد و از سیری می خواهد تا تایمری 10 دقیقه ای برای پخت یک غذا تنظیم کند و به صورت طنزآمیز به آشپز فرانسوی حاضر در آشپزخانه می گوید: «هرچیزی به زبان فرانسوی بهتر به نظر میرسه، بزن قدش سرآشپز».

در کلیپ دوم یا «The Rock X Siri - Sunset Selfie»، جانسون که لباس فضانوردی به تن کرده و در فضای خارج از زمین سیر می کند، از سیری می خواهد تا در حالی که مقابل زمین ایستاده، یک تصویر سلفی از او ثبت کند. «امیدوارم باعث کسوف نشم»؛ ما هم امیدواریم جانسون.

و در نهایت کلیپ سوم به اسم «The Rock X Siri - Reminder» جانسون را نشان می دهد که از سیری می خواهد یک یادآوری برای «ترکوندن بی رحمانه امروز» تنظیم کند و سیری هم دقیقا همین کار را پس از اینکه جانسون درب تریلر را از جا می می کند با موفقیت انجام می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • james
    james | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    دیجیاتو خیلییییی زود گذاشتی این پست رو :))))) این قضیه مال یک هفته و نیم پیشه

مطالب پیشنهادی