ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اولین نگاه به موبایل RED Hydrogen با قابلیت نمایش تصاویر هولوگرافیک [تماشا کنید]

چند هفته پیش شرکت شناخته شده RED دست به معرفی تلفن همراه هولوگرافیکی زد که نام آن را هیدروژن گذاشته است و موبایلی اندرویدی برای افرادی خاص محسوب می شود. گرچه در تصویر روز اول ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

چند هفته پیش شرکت شناخته شده RED دست به معرفی تلفن همراه هولوگرافیکی زد که نام آن را هیدروژن گذاشته است و موبایلی اندرویدی برای افرادی خاص محسوب می شود.

گرچه در تصویر روز اول جزئیات زیادی مشخص نبود اما حالا مارکوس براونلی، یوتوبر مشهور موفق شده تا این موبایل را به دست آورده و ویدیویی از آن تهیه کند.

البته مدلی که او در دست دارد و به نمایش می گذارد، قابلیت روشن شدن و نمایش دادن محتوای هولوگرافیک را ندارد. به هر روی، او فقط اجازه نمایش دستگاه در حالت خاموش را داشته و نمی توانیم ببینیم که در حالت هولوگرافیک، موبایل هیدروژن چگونه عمل می کند. در ادامه ویدیو را مشاهده می کنید.

در قسمت پشتی، این تلفن دارای سه پنل مختلف است. پنل بالایی دوربین دوال موبایل را روی خود دارد که البته اندکی هم بیرون زدگی دارد. قسمت وسطی اما از فلز ساخته شده و لوگوی شرکت RED روی آن قرار گرفته که اتفاقا بسیار جلوه بخش نیز هست.

بخش پایینی نیز پین های مغناطیسی را روی خود جای داده که قبلا روی موتورولا موتو زی ۲ فورس و دیگر موبایل های سری موتو زی دیده بودیم. از آنجایی که هیدروژن یک تلفن ماژولار است، این پین ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. حتی در انتهای ویدیو، براونلی برای نمایش قابلیت های ماژولار هیدروژن، یکی از ماژول های بزرگ عکسبرداری را به نمایش می گذارد.

بدنه هیدرروژن دارای لبه های مخصوصی است که مخصوص جای انگشتان است و در دست گرفتن موبایل را برای همه ساده تر می کند. برای مقایسه می توانید در تصاویر ببینید که موبایل هیدروژن حتی از وان پلاس ۵ و آیفون ۷ پلاس نیز کمی بزرگ تر است، بنابراین نیاز است تا در دست گرفتن آن هم ساده تر شود.

در یک سمت دستگاه دکمه پاور قرار دارد که مثل موبایل های سونی نقش سنسور اثر انگشت را هم ایفا می کند. در سوی دیگر اما دکمه های کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته است.

در بخش پایینی شاهد پورت یو اس بی مدل سی هستیم که به این طریق می توان موبایل را شاررژ کرد. در کنار آن هم جک هدفون قرار گرفته که به گفته براونلی، قرار است به قسمت بالایی نقل مکان کند.

نمایشگر دستگاه ۵.۷ اینچ است اما در قسمت بالایی و پایینی، حاشیه های بزرگی دارد که آن را بسیار متفاوت نسبت به موبایل هایی همچون گلکسی اس ۸ و همتایانش جلوه می دهد. براونلی اما موفق شده تا قابلیت هولوگرافیک این موبایل را به چشم ببیند اما اجازه نمایش آن را نداشته.

قرار است که این موبایل طی یک الی دو ماه آینده معرفی رسمی تری داشته باشد و در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۸ نیز با قیمت ۱۲۰۰ دلار برای بدنه آلومینیومی و ۱۶۰۰ دلار برای بدنه تیتانیومی عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    من نمیدونم چرا فیلمو مستقیما تو خود اپلیکیشن مثل قبلا اجرا نمیکنید میری تو مرورگر درست اجرا نمیشه بعد باید بری تو آپارات که اونم دردسر خودشو داره جای بهتر کردن گند میزنید به برنامتون؟

  • alex
    alex | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    مسخره ترین ویدئویی بود که تابحال دیدم اصلا از نمایشگر چیزی نشون نداد

    • sadegh.t
      sadegh.t | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

      چون این گوشی هنوز تکمیل نشده و شرکت سازنده اجازه نداد که صفحه نمایش نشون داده بشه.

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    آقاااا، وزیر پروژه اینترنت نامحدودو کنسل کرده، کجایی دیجیاتو؟

مطالب پیشنهادی