ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقایسه میانگین قیمت آیفون موبایل سامسونگ
تکنولوژی

چرا علی رغم فروش بیشتر سامسونگ، هنوز هم بالاترین سود از بازار موبایل نصیب اپل می شود؟

گزارش های آماری نشان می دهند که به لطف فروش بسیار خوب گلکسی S8 میانگین قیمت موبایل های تولیدی سامسونگ در طی سه سال گذشته به بیشترین حد خود رسیده است. به طور دقیق تر، ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

گزارش های آماری نشان می دهند که به لطف فروش بسیار خوب گلکسی S8 میانگین قیمت موبایل های تولیدی سامسونگ در طی سه سال گذشته به بیشترین حد خود رسیده است. به طور دقیق تر، از زمان فاجعه گلکسی نوت 7 تا سه ماهه دوم امسال میانگین مورد اشاره از ۲۲۷ دلار به ۲۳۵ دلار افزایش یافته.

میانگین قیمت آیفون های اپل حدود ۳ برابر میانگین قیمت موبایل های سامسونگ است

حال وقتی به میانگین ۶۹۵ دلاری انواع آیفون های اپل در همین دوره نگاه می کنیم، سوال بزرگی در ذهن ما شکل می گیرد. اپل چگونه می تواند آیفون های گران قیمتش را در این تعداد زیاد به فروش برساند؟

جالب است بدانید، با آن که سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ در مقایسه با رقیب اصلی خود موفق به فروش تعداد بسیار بیشتری از موبایل های هوشمندش شده است، اما هنوز هم بخش عمده درآمدها در این صنعت به جیپ اهالی کوپرتینو می رود.

تفاوت فاحش میانگین قیمت اسمارت فون های سامسونگ با آیفون های اپل از آنجا ناشی می شود که تنها یک آیفون (مدل SE) در سبد محصولات ثروتمندترین کمپانی دنیا با قیمت زیر ۵۰۰ دلار وجود دارد، در حالی که بخش عمده موبایل های عرضه شده توسط کره ای ها قیمتی به مراتب کمتر از این دارند.

حال اگر شایعات متعدد در مورد آیفون 8 را بپذیریم، می بایست به زودی انتظار عرضه گران قیمت ترین آیفون های تاریخ و اصولاً یکی از گرانقیمت ترین موبایل های هوشمند تولیدی با تیراژ بالا را داشته باشیم. تقریباً شکی وجود ندارد که قیمت ۱۲۰۰ دلاری آیفون 8 با نمایشگر OLED بدون حاشیه نیز نمی تواند عاشقان سیب گاز زده را از خریداری آن باز بدارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • mohamad m7741
    mohamad m7741 | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    اینقدری که اپل و سامسونگ تو کشور ما مشتری داره تو کشور خودشون مشتری مداره.
    من یه دوست کره ای داشتم مدل گوشیش رو که ازش پرسیدم یه اسم خیلی نااشنایی گفت پرسیدم چرا از سامسونگ و الجی استفاده نمی کنید. گفت اون مدلا برای آدم های یکم پولداره بیشتر مردم توان خرید اونا رو ندارن . تو ایران ولی عین نوقل و نبات از بس سطح اقتصادیمون بالاست اپل و سامسونگ و... می خریم
    چهار تا قطعه گذاشتن کنار هم که مهندس های ایرانی هم بلدن (البته به این آسونی هم نیست می دونم ولی می خوام بگم که ما مهندس های سخت افزار و نرم افزار خفن داریم)چرا خودمون نسزایم و نیاز های بخشی از مردم به جای این که از چین تامین بشه پولش بره تو جیب جوونه های ایرانی.

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    اپل بیشترین فروش رو داره نه بخاطر رابط کاربری ، نه بخاطر کیفیت ساخت، بلکه بخاطر اینه داشتنش برای افراد برای حس لاکچری بودن و هم رنگ افراد ظاهر بین مهمه ، عین سامسونگ کسی شیاعومی و هواوی نمیخره چون فکر میکنه کلاسش در مقابل سامسونگ کمتره ،

  • Erfan Baseri
    Erfan Baseri | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    مسلمه که اگه سامسونگ هم بخواد گرون فروشی کنه دیگه کسی نمیتونه یه اسمارت فون عالی با قیمت تقریبا مناسب داشته باشه

  • Erfan Baseri
    Erfan Baseri | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    گرون فروشی الکی یعنی همین?

  • shaygan shok
    shaygan shok | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    همه اینایی که میگن اپل گرون فروشه و... یبار یه آیفون بگیرید ، تا آخر عمر دیگه از اندروید حالتون به هم میخوره ! + به دیجیاتو هم التماس میکنید که کامنت هاتون رو درباره بد بودن اپل نابود کنه ?

    • thepjt
      thepjt | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

      عزیزم .. من ای پی داشتم و دارم ، اندروید داشتم و دارم ، مک بوک داشتم ، ویندوزم که دارم ...

      اپل مثل یک عشق میمونه وقتی نداری دلباخته اش هستی ، وقتی باهاش ازدواج میکنید ( میخریش ) سال های اول عاشق ش هستی ... اما کم کم که بهش عادت کردی و عشقت فرو کش کرد میتونی واقعیت ها رو ببینی ...

      تو ایران ویندوز و اندروید داشتن خیلی بهتره از مک او اس و آی او اس داشتنه ...

    • jamalifar
      jamalifar | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

      اینو تا حدودی قبول دارم
      البته نه تا این حد که حالت بهم بخوره از اندروید
      اینو به عنوان یک کسی میگم که تاحالا تقریبا از هر گوشی داشته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی