ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن استریم زنده Game Live سامسونگ در گوگل پلی منتشر شد

سامسونگ بسیاری از اپ های اختصاصی خود را به طور پیش فرض روی دیوایس های تولیدی اش نصب می کند، اما اکثر کاربران آن ها را پندام افزار می دانند. با این وجود از بین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

سامسونگ بسیاری از اپ های اختصاصی خود را به طور پیش فرض روی دیوایس های تولیدی اش نصب می کند، اما اکثر کاربران آن ها را پندام افزار می دانند. با این وجود از بین اپلیکیشن های متعدد سامسونگ مواردی هم پیدا می شوند که بسیار مفید و کاربردی هستند.

Game Live را می توانیم جزو چنین اپلیکیشن هایی بدانیم. شرکت کره ای این اپلیکیشن را برای گیمرها توسعه داده تا بتوانند مستقیما از تلفن های هوشمند به استریم زنده بازی های موبایل بپردازند. استریم گیم لایو از طریق سرویس های شناخته شده ای مثل توییچ، فیسبوک و یوتوب انجام می گیرد که البته در نسخه فعلی به محدودیت هایی در آن بر می خورید.

یکی از محدودیت ها این است که نهایتا تا 4 گیگابایت ویدیو را می توانید استریم کنید، یا این که استریم را تا سقف 200 دقیقه ادامه بدهید. همچنین کیفیت استریم ها در توییچ خیلی بالا نیست. محدودیت دیگر هم به یوتوب مربوط می شود که فعلا نمی توانید برای استریم در آن از حساب کاربری ای به جز حساب گوگلی که روی موبایل تان تنظیم کرده اید استفاده نمایید.

اما با نگاهی به شماره نسخه گیم لایو می توان دریافت که اپلیکیشن هنوز در مرحله بتا به سر می برد، بنابراین بعید نیست که در آینده نزدیک و با دریافت بازخوردهای کافی، سامسونگ برای رفع محدودیت های آن چاره ای بیندیشد.

اپلیکیشن گیم لایو سامسونگ در حال حاضر از دیوایس های گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس، اس ۷ و اس ۷ اج پشتیبانی به عمل می آورد و می توانید آن را از پلی استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی