ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زاکربرگ کاندید ریاست جمهوری آمریکا
تکنولوژی

استراتژیست ارشد تیم هیلاری کلینتون به فیسبوک پیوست؛ زاکربرگ و سودای کاخ سفید؟

علی رغم تکذیب های مکرر مدیرعامل فیسبوک، مدت هاست که از گوشه و کنار شنیده می شود مارک زاکربرگ قصد دارد روزی نامزد پست ریاست جمهوری در آمریکا شود. به دنبال مدرکی برای اثبات این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

علی رغم تکذیب های مکرر مدیرعامل فیسبوک، مدت هاست که از گوشه و کنار شنیده می شود مارک زاکربرگ قصد دارد روزی نامزد پست ریاست جمهوری در آمریکا شود. به دنبال مدرکی برای اثبات این ادعای عجیب هستید؟ او به تازگی استراتژیست ارشد تیم تبلیغاتی هیلاری کلینتون را به استخدام کمپانی خود درآورده است.

از «جوئل بنسون» (Joel Benenson) به عنوان یکی از مشاوران ارشد در سایه باراک اوباما و مدیر تیم استراتژیست های تبلیغاتی هیلاری کلینتون در طی رقابت های انتخاباتی اخیر یاد می شود.

پیش از این مدیر کمپین تبلیغاتی اوباما نیز به استخدام فیسبوک درآمده است

شاید بتوان گفت که زاکربرگ به بنسون به عنوان یک تحلیلگر خبره برای بررسی دقیق گرایش های مردمی در بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا نگاه می کند. کسی که می تواند بینش بهتری از جهت گیری های سیاسی کاربران و تاثیر آن در روندهای اجتماعی و رویدادهای سیاسی ارائه بدهد.

زاکربرگ پیش از این نیز چنین کارشناسانی را از حوزه سیاست به استخدام کمپانی خود درآورده بود. از جمله این افراد می توان به مشاور روابط عمومی فرماندار سابق ویرجینیا و مدیر کمپین های تبلیغاتی اوباما در سال ۲۰۰۸ اشاره نمود.

شاید ماهیت شبکه اجتماعی فیسبوک و عمق اثر گذاری آن در سطح جامعه آمریکا و حتی دنیا، تا حدودی به کارگیری مشاوران سیاسی و استراتژیست های انتخاباتی را از جانب زاکربرگ توجیه نماید، اما نمی توان منکر آن شد که چنین تیمی می تواند در آینده نه چندان دور (انتخابات ۲۰۲۰) میلیونر جوان را در رقابت با ساکن فعلی کاخ سفید یاری برساند.

پس از شکست شوک آور در انتخابات ۲۰۱۶ بسیاری از کارشناسان بر این باورند که دموکرات ها به چهره ای کاملاً جدید و جوان برای رقابت های آینده نیازمند هستند. چه کسی بهتر از یک جوان ثروتمند که ابزار کنترل عقیده و علاقه مندی میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا را در اختیار دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • dada
    dada | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    ب نظر درست میاد چون زاکربرگ پولیتیکال کارکتنس یا همون خرو‌ خرما رو خوب رعایت میکنه مثل دموکرات‌ها

  • dada
    dada | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    انتخابات۲۰۱۶ هیچ وقت شوک آور نبود،رسانه ها دروغ گو بودن وگرنه تصمیم مردم که ناگهانی و شوک آور نمیشه و خیلی ها هم درست پیشبینی کرده بودن

    • shadow fiend
      shadow fiend | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

      دقیقا . کاملا قابل پیش بینی بود و رسانه ها سعی داشن مردمو فریب بدن .

مطالب پیشنهادی