ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل های جدید گوگل هم احتمالا جک ۳.۵ میلی متری ندارند

شرکت Olixar که در زمینه تولید قاب موبایل فعالیت دارد اخیرا طرح های جدیدی از گلکسی نوت ۸ و پیکسل ۲ منتشر کرده که حاوی مطالب جالبی هستند. در این تصاویر می بینیم که پوشش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

شرکت Olixar که در زمینه تولید قاب موبایل فعالیت دارد اخیرا طرح های جدیدی از گلکسی نوت ۸ و پیکسل ۲ منتشر کرده که حاوی مطالب جالبی هستند.

در این تصاویر می بینیم که پوشش شیشه ای در قسمت پشتی کوچکتر شده و دیگر سنسور اثر انگشت را در بر نمی گیرد که اتفاق مثبتی در طراحی موبایل به حساب می آید. می توان دید که خبری هم از دوربین دوگانه نیست.

در قسمت جلویی اما شاهد حاشیه نمایشگر باریک تری هستیم و اسپیکرهای دوگانه نیز جایگاهشان مشخص است اما آنچه که بیش از همه جلب توجه می کند، نبودن جک ۳.۵ میلی متری هدفون است و Olixar این موضوع را به صورت کلامی تایید کرده است.

اپل سال پیش حین رونمایی از آیفون ۷ اعلام کرد که در سال های آینده همه جک هدفون را حذف می کنند اما این اولین بار است که می بینیم یک شرکت بزرگ دست به چنین اقدامی زده و دنباله رو راه اپل در حذف تکنولوژی قدیمی جک ۳.۵ میلی متری شده.

با این حال احتمالا مشابه ماجرای آیفون ۷، کاربرانی که بخواهند به موسیقی گوش کنند باید از طریق پورت شارژر موبایل اقدام کنند که برای پیکسل ۲، یو اس بی مدل سی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • دریای آبی
    دریای آبی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

    جک صوتی بالاخره برای همیشه از همه گوشی های موبایل حذف میشه. فکر این که کسی صد سال دیگه هدفون رو با کابل به گوشی متصل کنه واقعا خنده داره. مشکل اینه که خیلی ها فکر میکنند الان وقت حذف این تکنولوژی نیست ولی به هر حال این بار اول اپل نیست که تکنولوژی های قدیمی اما متداول رو از تولیداتش حذف می کنه. حذف پورت سریال و موازی از تمامی کامپیوتر ها 20 سال قبل، حذف دیسک درایو و درگاه شبکه از اولین مک بوک ایر، حذف USB TypeA و HDMI از مک بک پرو و حذف ( عدم به کار گیری ) فرمت فلش در آیفون و آیپد. جالب اینجاست که فروش محصولات اپل با این حذف ها کاهش خاصی نداشته و اسم اپل به عنوان اولین شرکت بار ها و بار ها مطرح شده.

    • سیدمحمد غزنوی
      سیدمحمد غزنوی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

      خب الان هم هندزفری سیمی که ۹۹ درصدشون ۳.۵ میلیمترین بی استفاده میشن. اگه کابل هم باشه خیلی سخت گیر میاد.

      درضمن وقتی اتصال بی‌سیم شه هندزفری هم شارژی میشه ینی هم گوشی باید شارژ شه هم هندزفری و دردسر پشت دردسر. اتصال بی‌سیم بلوتوث روهم لازم داره که دائم روشن باشه ینی بازم هدررفت بیشتر

  • آریا
    آریا | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    من یه گوشی موتورولا v3i داشتم هدفونش به usb وصل میشد.

  • Mr M
    Mr M | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    بیخود نیست میگن صنعت موبایل دچار رکود و بعدشم عقب گرد شده! و این تا جایی پیش میره که ابزاری بهتر و قابل تر جایگزین موبایل بشه!ازبس که تولیدکننده ها دارت تو طراحی گند میزنن.اخه این جک الان 10 . 15 ساله که هست و کاری هم به کار کسی نداره.حالاگوشی 3 میلیمتر باریکتر بشه ایا باترین میشه 6000 میلی امپر؟؟؟ ایا میشه توش core i7 گذاشت؟؟؟ایا باهاش میشه یه سیستم high end راه انداخت؟؟؟ معلومه که هیچکدوم نمیشه . شرکتها الان فقط بلدن از سرو ته گوشی بزنن بعدش قیمت رو هی 1.5 برابر بیشتر کنن.فرقی هم نمیکته اپل یا سامسونگ سونی یا اچ تی سی .
    اخه یه جک یا یه پورت مادون قرمز مگه چقدر جا میگیره؟؟؟اخه چرا ادم باید هم قیمت یه لپتاپ برا یه گوشی اینطوری پول بده؟؟؟اون نفهمی که اسم خودشو گذاشته طراح میدونه این پورت نبودش دردسره میدونه کلی هزینه رودست میزاره میدونه عوض کردن چیزی که بهش هادت شده بده.ولی بازم این کارو میکنه چون مطمئنه مردم میخرن.خودمون باید عاقل باشیم.

  • haameed
    haameed | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    اپل سال پیش حین رونمایی از آیفون ۷ اعلام کرد که در سال های آینده همه جک هدفون را حذف می کنند اما این اولین بار است که می بینیم یک شرکت بزرگ دست به چنین اقدامی زده و دنباله رو راه اپل در حذف تکنولوژی قدیمی جک ۳.۵ میلی متری شده.

    پس اچ تی سی چی؟؟؟
    اونم بوداااا? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی