ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تا به امروز بیش از 30 میلیون واحد اپل واچ به بازار عرضه کرده است

تیم کوک، مدیر عامل اپل اخیراً اعلام کرد که ساعت هوشمند اپل واچ، عملکردی خارق العاده از خود به جای می گذارد. به گفته وی، فروش اپل واچ طی سه ماهه دوم سال جاری میلادی، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

تیم کوک، مدیر عامل اپل اخیراً اعلام کرد که ساعت هوشمند اپل واچ، عملکردی خارق العاده از خود به جای می گذارد. به گفته وی، فروش اپل واچ طی سه ماهه دوم سال جاری میلادی، تا 50 درصد افزایش یافته و به پر فروش ترین اسمارت واچ بازار با اختلاف فاحش تبدیل شده است.

اما دقیقاً چه میزان اپل واچ به فروش رفته که سبب شده کمپانی مورد اشاره عملکرد ساعت هوشمند خودش را خارق العاده بنامد؟ هیچ آمار رسمی و دقیقی از این میزان فروش در دسترس نیست و اپل هم گزارشی در این باره منتشر نکرده. با این همه، محققان موسسه Strategy Analytics اخیراً دریافته اند که اپل تا به امروز، به صورت تخمینی بالغ بر 31.5 میلیون ساعت هوشمند روانه بازار کرده است.

اعداد و ارقام موسسه آماری مورد بحث نشان می دهد که اپل واچ طی سه ماهه اخیر، 2.8 میلیون واحد فروش داشته که از رشد چشمگیر نسبت به فروش 1.8 میلیون واحدی همین سه ماهه طی سال 2016 حکایت دارد. و همین فروش به تنهایی، اپل را به سومین تولیدکننده محصولات پوشیدنی تبدیل می کند.

در همین بین، دو کمپانی شیائومی و Fitbit جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص داده اند و پوشیدنی های بیشتری نسبت به اپل می فروشند. اما نکته اینجاست که اکثر پوشیدنی های این دو کمپانی، به مراتب از اسمارت واچ اپل ارزان تر هستند و نمی توان به عنوان مثال سود بند سلامتی 20 دلاری شیائومی را با اپل واچ که حداقل 300 دلار روی دست خریداران هزینه می گذارد مقایسه کرد.

درست مانند دنیای موبایل های هوشمند، اپل از نظر میزان فروش در رده نخست بازار پوشیدنی ها حضور ندارد، اما اگر از منظر میانگین قیمت فروش و حاشیه سود به موضوع نگاه کنیم، قطعاً جدول ها را فتح کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی