ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاخ سفید از بزرگان سیلیکون ولی برای ارتقای تکنولوژی های دولت فدرال کمک خواست

کاخ سفید به تازگی از کمپانی هایی نظیر اپل، آمازون، اوراکل و کوالکام درخواست کرده تا طی ماه های پیش رو، برخی از متخصصین خود را به واشنگتن فرستاده و به دولت ترامپ در بازنگری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

کاخ سفید به تازگی از کمپانی هایی نظیر اپل، آمازون، اوراکل و کوالکام درخواست کرده تا طی ماه های پیش رو، برخی از متخصصین خود را به واشنگتن فرستاده و به دولت ترامپ در بازنگری روی چگونگی استفاده آژانس های فدرال از تکنولوژی کمک کنند.

طی تماسی خصوصی با کمپانی های نامبرده و سایر همتایان آنها، برخی از مشاوران ارشد رییس جمهور آمریکا اعلام کرده اند که کاخ سفید در صدد شکل دادن چندین مرکز کوچک برآمده و تیم های مستقر در آنها، بر کاهش نظارت و کمک به آژانس های فدرال در روی آوردن به پردازش کامپیوتری متمرکز خواهند بود.

جرد کوشنر، یکی از مشاوران ارشد دونالد ترامپ به همراه همکارانش در «دفتر ابداعات آمریکایی ها» از بزرگان صنعت تکنولوژی درخواست کمک کرده است؛ احتمال داده می شود که مهندسان این کمپانی ها می توانند تورهای مختلفی از آژانس های فدرال ایالات متحده داشته باشند و در زمینه چالش های دیجیتال، به دولت این کشور مشاوره دهند.

در حال حاضر، این پروژه مراحل نخست کار را پشت سر می گذارد اما می تواند نقطه عطفی در کارنامه دونالد ترامپ و دولت او برای مدرنیزه کردن دولت، پس از دعوت سران کمپانی هایی مانند اپل، فیسبوک، گوگل و دیگر فعالان سیلیکون ولی به کاخ سفید در ماه ژوئن باشد.

فعالان برجسته حوزه تکنولوژی مانند جف بزوس، مدیرعامل آمازون تا به امروز ترامپ را به تسهیل فروش تکنولوژی کمپانی های مختلف به دولت ترغیب کرده اند. برخی دیگر نیز می گویند لازم است رگولاتوری ها، اطلاعات بیشتری را منتشر کنند تا استارتاپ ها، بینش بهتری در حوزه هایی نظیر بهداشت عمومی داشته باشند.

در حال حاضر مشخص نیست که این کمپانی ها چه واکنشی به دعوت کاخ سفید نشان خواهند داد، اما گذشته از کمپانی هایی که بالاتر نامشان ذکر شد، گوگل، IBM، اینتل، مستر کارد، انستیتوی تکنولوژی ماساچوست، مایکروسافت و SAP هم مکالماتی در این زمینه با مشاوران دونالد ترامپ داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • dada
    dada | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    ترامپ قابل احترام

  • آریا
    آریا | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    ایول ترامپ

مطالب پیشنهادی