ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه به روز شده اپلیکیشن گوگل ارث بالاخره برای iOS هم منتشر شد

اگر به خاطر داشته باشید ماه آوریل بود که گوگل نسخه متحول شده ای از اپلیکیشن گوگل ارث را برای کاربران تحت وب و اندروید این سرویس منتشر کرد. اما طبق رویه همیشگی، در آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید ماه آوریل بود که گوگل نسخه متحول شده ای از اپلیکیشن گوگل ارث را برای کاربران تحت وب و اندروید این سرویس منتشر کرد. اما طبق رویه همیشگی، در آن زمان اعلام شد که نسخه iOS بعدا و با تأخیر برای کاربران آیفون و آیپد منتشر می شود.

این تأخیر حدودا چهار ماه به طول انجامید، و بالاخره امروز شاهد انتشار نسخه جدید گوگل ارث در پلتفرم iOS هستیم. بی تردید برجسته ترین قابلیت این نسخه چیزی نیست جز Voyager، «داستان های تعاملی» گوگل که شما را به گشت و گذاری مجازی در زیباترین نقاط دنیا دعوت می کند.

بی تردید برجسته ترین قابلیت این نسخه چیزی نیست جز Voyager

مضاف بر این نسخه جدید ارث یک دکمه I'm feeling lucky جدید را هم به کاربران معرفی کرده که با فشردن آن به یک نقطه تصادفی از لیست از پیش تعیین شده گوگل سفر خواهید کرد. علت به کار گیری لیست از پیش تعیین شده این بوده که در صورت عدم استفاده از آن کاربران در 71 درصد مواقع به مرکز آب های اقیانوس می رسیدند. یک نکته دیگر در مورد دکمه مورد بحث این که با فشردن آن شاهد ظاهر شدن یک کارت حاوی اطلاعات در مورد محلی که در آن قرار دارید خواهید بود.

پشتیبانی از تاچ سه بعدی برای جابجایی میان حالات مسطح و سه بعدی نقشه هم از دیگر قابلیت های نسخه جدید گوگل ارث در iOS به حساب می آیند. و در نهایت باید بدانید که با نزدیک شدن به زمان انتشار iOS 11، گوگل پشتیبانی از معماری 64-بیت را هم به گوگل ارث اضافه کرده است. آخرین نسخه اپلیکیشن را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی