ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر تبلیغاتی دیگر سامسونگ برای گلکسی نوت 8 افشا شد

در آن برهه از سال به سر می بریم که تا پیش از آغاز نمایشگاه IFA، خبرها و گزارش ها، یکی پس از دیگری از راه می رسند و دائماً اطلاعات گوناگونی درباره موبایل های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

در آن برهه از سال به سر می بریم که تا پیش از آغاز نمایشگاه IFA، خبرها و گزارش ها، یکی پس از دیگری از راه می رسند و دائماً اطلاعات گوناگونی درباره موبایل های مورد انتظارمان منتشر می سازند. گلکسی نوت 8 قطعاً یکی از مهم ترین پرچمداران امسال به حساب می آید که قرار است طی این رویداد معرفی شود و حداقل تا آن زمان، توجه ها را از آیفون بعدی ربوده و معطوف خود می کند.

در حالی که بیش از دو هفته تا مراسم معارفه نوت 8 سامسونگ باقی مانده، اخیراً Evan Blass، افشاگر سرشناس صنعت تکنولوژی دو تصویر تبلیغاتی رسمی این فبلت را منتشر کرده است که نشان می دهد نوت 8، موبایلی با حاشیه بسیار کم نمایشگر خواهد بود و استایلوس S Pen، قابلیت های پیشرفته ای در اختیار کاربران قرار می دهد.

شعار «کارهای بزرگ تر کنید» نشان می دهد که این پرچمدار نمایشگری بسیار بزرگ خواهد داشت، هرچند که بعید می رسد از نظر ابعاد، تفاوتی با نوت 7 سال پیش داشته باشد. گفتنی است که این شعار، روی دعوت نامه رویداد Unpacked امسال که مدتی پیش برای اصحاب رسانه ارسال شد نیز به چشم می خورد.

گلکسی نوت 8 سامسونگ قرار است روز 23 آگوست (1 شهریورماه) به صورت رسمی معرفی و بنابر گزارش های تایید شده، احتمالاً فروش دستگاه از روز 15 سپتامبر (24 شهریورماه) در کره جنوبی آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی