ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و عرضه بیش از 20 میلیون واحد از موبایل های خانواده گلکسی اس 8

بنابر گزارش تازه منابع کره ای، میزان عرضه دو موبایل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ به اقصی نقاط جهان، از مرز 20 میلیون واحد عبور کرده است. با استناد به آمار به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

بنابر گزارش تازه منابع کره ای، میزان عرضه دو موبایل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ به اقصی نقاط جهان، از مرز 20 میلیون واحد عبور کرده است. با استناد به آمار به دست آمده از سوی موسسه Strategy Analytics، وب سایت کره ای The Investor می گوید که از زمان رونمایی این دو پرچمدار در تاریخ 21 آوریل، سامسونگ به صورت میانگین، بالغ بر 278 هزار واحد را در هر روز روانه بازار کرده که تا پایان ماه ژوئن 2017، به 19.8 میلیون واحد می رسد.

DJ Koh، مدیر واحد موبایل کمپانی سامسونگ هم اخیراً تایید کرده که همه چیز برای موبایل های هوشمند این کمپانی به خوبی پیش می رود و پرچمداران سال 2017، طی سه ماه نخست عرضه، عملکردی تا 15 درصد بهتر نسبت به پرچمداران سری گلکسی اس 7 در بازه زمانی مشابه از خود به جای گذاشته اند.

اگرچه این آمار و ارقام بسیار تحسین برانگیز به نظر می رسد، اما شاید بد نباشد که با عینک تردید به آنها نگاه کنیم. حدود یک ماه پیش، خبرگزاری The Investor گزارش داد فروش مدل های خانواده گلکسی اس 8 روی 9.8 میلیون واحد باقی مانده که 20 درصد از فروش دو ماه نخست گلکسی اس 7 پایین تر به حساب می آید.

بنابراین با دانستن این موضوع که میزان واحدهای عرضه شده به بازار با میزان فروش یک محصول تفاوت دارد و منابع مختلف، گزارش های متفاوتی می دهند، شاید بهتر باشد تا پایان سال جاری میلادی صبر کنیم و سپس با دسترسی به آمار رسمی، به مقایسه میزان فروش پرچمداران امسال و سال گذشته سامسونگ بپردازیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

    آمار سری های قبلی چقدر بوده؟

  • aminn
    aminn | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

    ???

مطالب پیشنهادی