ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش مالی کمپانی پوشیدنی هوشمند فیت بیت Fitbit
تکنولوژی

عملکرد مالی فراتر از انتظار Fitbit در سه ماهه دوم امسال

کمپانی Fitbit به عنوان بزرگترین تولید کننده گجت های پوشیدنی توانست در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ با ثبت درآمد ۳۵۳ میلیون دلاری فراتر از پیش بینی های کارشناسان عمل کند. البته این شرکت به ازای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کمپانی Fitbit به عنوان بزرگترین تولید کننده گجت های پوشیدنی توانست در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ با ثبت درآمد ۳۵۳ میلیون دلاری فراتر از پیش بینی های کارشناسان عمل کند.

البته این شرکت به ازای هر سهم ضرری ۰.۰۸ دلاری را متحمل شده، اما این رقم حدود ۵۰ درصد کمتر از برآوردهای اولیه است. همین مسئله سبب شده تا ارزش سهام فیت بیت پس از ارائه گزارش مالی حدود ۹ درصد افزایش پیدا کند.

طبق اعلام مقامات کمپانی، حدود ۳.۴ میلیون دستگاه انواع گجت های پوشیدنی با برند Fitbit در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به فروش رفته است. جیمز پارک (James Park) به عنوان یکی از موسسین کمپانی و مدیر اجرایی آن معتقد است که این افزایش فروش پیش بینی نشده، حاصل عرضه محصولات تازه ای بوده که انتظار عرضه آن ها در این مدت نمی رفته است.

او همچنین اعلام کرد که برای حفظ این رشد امیدوار کننده، فیت بیت به زودی از ساعت هوشمند اختصاصی خود رونمایی خواهد کرد. ساعتی که بیشتر با هدف پیگیری برنامه های سلامتی و تناسب اندام کاربران به تولید خواهد رسید. محصول فوق قرار است در فصل تعطیلات ۲۰۱۷ روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی