ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محبوب ترین موبایل های اپل، نمایشگر بزرگ تری دارند

آیا ارتباطی میان محبوبیت مدل های مختلف آیفون و اندازه نمایشگر آنها وجود دارد؟ به گزارش موسسه Consumer Intelligence Research Partner، آیفون هایی که نمایشگری بزرگ تر دارند مثل مدل 5.5 اینچی آیفون 6 اس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

آیا ارتباطی میان محبوبیت مدل های مختلف آیفون و اندازه نمایشگر آنها وجود دارد؟ به گزارش موسسه Consumer Intelligence Research Partner، آیفون هایی که نمایشگری بزرگ تر دارند مثل مدل 5.5 اینچی آیفون 6 اس پلاس و آیفون 7، به محبوبیت بیشتری رسیده اند. این دو موبایل در مجموع، 53 میلیون واحد فعال در ایالات متحده دارند.

از طرف دیگر، در حال حاضر 39 میلیون آیفون 6 اس و 6 اس پلاس فعال در آمریکا وجود دارد و این رقم برای مدل های خانواده آیفون 7 به 48 میلیون می رسد؛ به طور کل، موبایل های آیفون 34 درصد از تمام موبایل های مورد استفاده در خاک آمریکا را به خود اختصاص داده اند. موسسه CIRP می گوید که طی سه ماهه اخیر، تعداد موبایل های فعال اپل در کشور خودش به 141 میلیون واحد رسیده که 13.7 درصد نسبت به 124 میلیون واحد همین بازه زمانی طی سال گذشته میلادی بیشتر است.

نسل نخست موبایل های آیفون، در سال 2007 عرضه شد که نمایشگری 3.5 اینچی داشت و این اندازه نمایشگر، تا پیش از عرضه آیفون 5 با نمایشگر 4 اینچی تغییر نکرد. آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به ترتیب ابعاد نمایشگر را به 4.7 و 5.5 رساندند و از آن زمان، شاهد تغییری در موبایل های بعدی نبوده ایم.

در سال 2010، استیو جابز، مدیر عامل فقید اپل گفت که هیچکس دلش نمی خواهد موبایلی با نمایشگر بزرگ بخرد، اما عرضه و موفقیت موبایل هایی مانند موتورولا DROID X و فبلت گلکسی نوت سامسونگ، اشتباه او را به اثبات رساند. گلکسی نوت سامسونگ نخستین موبایلی بود که با نمایشگری بزرگ تر از 5 اینچ به بازار عرضه شد و حالا صنعت موبایل به نقطه ای رسیده که کمتر شاهد موبایلی با نمایشگر کوچک تر از 5 اینچ هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Rezaa AbdolRahmaan
    Rezaa AbdolRahmaan | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

    (در سال 2010، استیو جابز، مدیر عامل فقید اپل گفت که هیچکس دلش نمی خواهد موبایلی با نمایشگر بزرگ بخرد)
    این گفته و تفکّرِ شما و دیگران غیر صحیح و بی احترامی به یک مخترع است.
    نظر استیو جابز
    بنیانگذار و مدیر ارشد اپل این بود که اگر صفحه نمایش بیشتر از ۳.۵ اینچ و عرض موبایل بیشتر از حدود ۶۰ میلیمتر باشد کار با آن برای دستان کوچک مشکل ساز خواهد شد
    (یعنی همان چیزی که تا زمان زنده بودن وی وجود داشت)
    او عقیده داشت که تمام مردان و زنان جهان باید به راحتی و بدون لغزش بتوانند موبایل اپل را در یک دست بگیرند و با آن کار کنند.
    سلام و درود و رحمتِ الله‌متعال بر این بزرگ مَرد
    استیو جابز

  • high end
    high end | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    البته hd2 از همه زود تر بزرگ بود

    • thepjt
      thepjt | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

      اچ دی 2 که ماشالله اساطیری بود
      افسانه ای برای خودش ... از همه سیستم عامل هم یکی براش اومد

      یعنی گوشی بود که اگر اسمش تو تاریخ اسمارت فون ها آورده نشه ، اون تاریخ ، جعلی هست !!!

مطالب پیشنهادی