ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ سرزمین وحشی

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Durango: Wild Lands

این هفته را شاید بتوانیم یکی از بهترین هفته های علاقه مندان به عناوین بقا بنامیم؛ با وجود اینکه The Last Survival و Mini DAYZ هر کدام توانستند بعد از مدت ها سبک Survival را با کیفیتی مناسب به تلفن های هوشمند بیاورند اما اطلاعات به دست آمده نشان می دهند که Durango: Wild Lands سطحی متفاوت از این سبک را به نمایش می گذارد. عنوانی که شما را به دوران زندگی دایناسورها فرستاده و حالا باید با انجام فعالیت هایی سعی کنید زنده بمانید.

البته بازی فعلا در مرحله بتا قرار داشته و تنها برای منطقه های اندونزی، فیلیپین و مالزی عرضه شده است. اما جای خوشحالی اینجاست که برای انجام Durango نیازمند نرم افزار تغییر آی پی نخواهید بود. بد نیست بدانید این نسخه از Durango دارای 15 موجود جدید و 24 اسلحه مختلف بوده و ضمن ساخت کمپ خود با آیتم های گوناگون می توانید لول شخصیت تان را تا 60 افزایش دهید.

دانلود نسخه اندروید

Retroshifter

با وجود اینکه سبک Runner برای مدت ها به اغما فرو رفته بود و آن خلاقیت همیشگی را با عناوینش ندیدیم اما در چند ماه گذشته خونی دوباره به رگ های این سبک جریان یافته است. بعد از عرضه اپلیکیشن های خوش ساختی همانند Sky Dancer ،Cars Lighting و البته بازی ایرانی بدو دهقان بدو حالا نوبت به Retroshifter رسیده تا یکی از متفاوت ترین تجربه های رانر ممکن را با گرافیک خاص و المان های جدیدیش به بازیکن ها هدیه دهد.

وجه تمایز Retroshifter نسبت به بقیه عناوین رانر رکوردی، وجود چهار در رنگی مختلف است که برای رد شدن از آن ها باید رنگ شخصیت اصلی را [به کمک ضربه زدن روی بخش چپ صفحه] متناسب با این درها کنید. یک ایده جالب که شاید بی شباهت به عنوان معروف Chameleon Run نباشد ولی توسعه دهنده با تغییرات درست روی آن توانسته عنوانش را از کلیشه ها جدا کند.

دانلود نسخه اندروید - دانلود نسخه iOS

Adventure Time Run

شاید هم خیلی علاقه مند به تجربه عنوانی متفاوت از سبک رانر نباشید و بازی های کلیشه ای اما جذاب آن را بپسندید؛ Adventure Time Run بهترین گزینه لیست برای شما است. عنوانی رنگارنگ که الهام گرفته از کارتون دوست داشتنی Adventure Time بوده و اتفاقا بازیکن ها هم استقبال خیلی خوبی از آن کرده اند. گیم پلی ساخته Tangent شباهت زیادی به بقیه بازی های سبک رانر داشته و همانند آن ها باید در مسیری مستقیم و بدون برخورد به موانع حرکت کنید. جدا از اینکه با سکه های مختلف می توانید شخصیت های جدیدی را هم به دست بیاورید.

دانلود نسخه اندروید - دانلود نسخه iOS

Best Sniper: Shooting Hunter 3D

خوب بیایید خودمان را فریب ندهیم. با توجه به نام ساخته T-Bull، با عنوانی درجه چندم رو به رو هستیم که با استفاده از القاب دروغین سعی داشته تا بازیکن ها را جذاب کند اما این تنها ظاهر قضیه است. چون فارغ از وجود یک اسم خیلی بد، با اپلیکیشنی سرگرم کننده رو به رو هستیم. عنوانی که مشابه Deer Hunter بوده و همانند آن طی مرحله های مختلف باید به کمک اسنایپر خود با گروهی از موجوداتی بجنگید. با این تفاوت که دشمنان تان حالا دایناسورها هستند و بنابراین مبارزات بیش از همیشه طعم سختی را به بازیکن ها می چشانند.

دانلود نسخه اندروید

Space Frontier

کچ اپ خیلی وقت است که درخشش گذشته خود را از دست داده و شاید بعضی بازی های جدید آن ها همانند Ballz یا Fidget Spinner توانسته باشند کاربران زیادی را سمت خود جذب کنند اما از دیدگاه کیفیت، این کچ اپ با کچ اپ سال های پیش فاصله زیادی دارد و حالا عناوین خیلی کمی از فرانسوی ها می توانند طعم شیرین لذت را به مخاطبین شان هدیه بدهند که Space Frontier را می توانیم یکی از همین بازی ها بنامیم.

عنوانی که کچ اپ برای توسعه آن همان رویه Fidget Spinner را ادامه داده و به واسطه ترکیب مکانیزم های خیلی ساده گیم پلی با پاداش های فراوان سعی کرده بازیکن ها را سرگرم کند. Space Frontier تنها یک وظیفه به شما می دهد؛ باید راکتی چند قسمتی پرتاب کنید. هنگامی که هر قسمت از راکت به جای درستش رسید، کافیست روی صفحه لمسی کلیک نمایید. فقط به یاد داشته باشید اگر دیر اسمارت فون را لمس کنید راکت منفجر شده و با انجام زود این کار هم سرعتش کم می شود.

دانلود نسخه اندروید - دانلود نسخه iOS

Linelight

چه می شود اگر یک بازی ویدیویی در مینیمال ترین حالت خود باشد؟ این سوالی است که Linelight با گیم پلی ساده و جذابش می خواهد جواب دهد. عنوانی که نه تنها منتقدان زیادی آن را ستایش کردند بلکه ساخته BT Productions توانسته بازخوردهای خیلی مثبتی را هم از بازیکن ها دریافت کند. در هر مرحله کنترل یک جسم رنگی را داشته و حالا با عبور آن از بین سیم های مختلف سعی کنید تا او را به خط پایان برسید. عناوین خیلی خوبی طی هفت روز گذشته عرضه شدند ولی Linelight با گرافیک اتمسفریک، موسیقی شنیدنی و گیم پلی استثنایی به اعتقاد ما بهترین بازی این هفته است.

دانلود نسخه iOS با قیمت 1.99 دلار

Hades' Star

مگر می شود ترکیب اعضای سابق استودیوهای معروف بایوور، سازنده مس افکت، و سوپرسل، توسعه دهنده کلش آو کلنز و کلش رویال، نتیجه ای به جز یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اسمارت فون ها باشد؟ Hades' Star نتیجه تجاربی است که این اعضا قبلا به دست آورده اند. با وجود اینکه با عنوانی استراتژی و MMO رو به رو هستید اما توسعه دهنده سعی کرده تا حد امکان با رابط کاربری ساده از پیچیدگی های موجود بکاهد.

Hades' Star به هر بازیکن کنترل یک سیاره را داده و با توجه به بازخوردهای ابتدایی، Parallel Space با استفاده درست از قابلیت های لمسی اسمارت فون ها توانسته تجربه ای را به ارمغان بیاورد که ضمن سادگی به خوبی مخاطبین را به چالش بکشد. اینکه این قدر روی کاهش «پیچیدگی ها» تاکید می کنیم به خاطر مکانیزم های گیم پلی Hades' Star است که در آن می توانید رد پای سبک 4X [مشابه عنوان معروف سیویلیزیشن] را هم ببینید.

یکی از پیچیده ترین سبک های صنعت گیمینگ که به علت عمق فراوان گیم پلی خود معروف بوده و حالا با شکلی متفاوت توانسته راهش Hades' Star را پیدا کند. بنابراین به کسانی که دل شان برای یک تجربه فضایی از سبک استراتژی روی تلفن های هوشمند تنگ شده و یا حتی از طرفداران قدیمی عنوان EVE Online هستند، پیشنهاد می کنیم Hades' Star را دانلود کرده، حکومت خود را به راه اداخته و با حمله به بقیه منطقه ها یا ارتقا ساختمان ها پیشرفت کنید.

دانلود نسخه اندروید - دانلود نسخه iOS

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی