ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیزنس اینسایدر: گوگل سال گذشته حاضر بوده که برای خرید اسنپ چت 30 میلیارد دلار بپردازد

در نوامبر سال 2013 اسنپ چت پیشنهاد خریداری شدن توسط گوگل به مبلغ 4 میلیارد دلار را نپذیرفت. دقیقا در همان ماه و همان سال بود که فیسبوک نیز به اسنپ چت پیشنهادی 3 میلیارد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

در نوامبر سال 2013 اسنپ چت پیشنهاد خریداری شدن توسط گوگل به مبلغ 4 میلیارد دلار را نپذیرفت. دقیقا در همان ماه و همان سال بود که فیسبوک نیز به اسنپ چت پیشنهادی 3 میلیارد دلاری ارائه کرد که دوباره توسط سازندگان این شبکه اجتماعی خلاق پذیرفته نشد.

طی همین مدتی که اسنپ چت به پیشنهادات باورنکردنی کمپانی های بزرگ پاسخ منفی می داد، اعلام شد که اسنپ (شرکت مادر اسنپ چت) به ارزش 24 میلیارد دلار رسیده است. این موضوع به تنهایی سبب شد که اسنپ چت از واگذاری خود به گوگل و فیسبوک منصرف شده و برای حامیان مالی اش فرصت بهتری برای سرمایه گذاری فراهم نماید.

حالا که ماه ها از این جریانات فاصله گرفته ایم، بیزنس اینسایدر با انتشار گزارشی مدعی شده که گوگل سال گذشته حاضر بوده برای خریداری اسنپ چت مبلغ باورنکردنی 30 میلیارد دلار را بپردازد.

گوگل سال گذشته حاضر بوده که برای خریداری اسنپ چت مبلغ باورنکردنی 30 میلیارد دلار را بپردازد.

به گفته عده ای مذاکرات میان گوگل و اسنپ چت پیش از برگزاری جلسات جذب سرمایه اسنپ (موسوم به Series F) صورت گرفته، نشست هایی که در نهایت ارزش کمپانی را به 20 میلیارد دلار رساندند. البته ارزش شرکت مادر اسنپ چت این روزها به خاطر افت ناگهانی سهام این روزها به 14 میلیارد دلار رسیده است.

پس از انتشار شایعه پیشنهاد 30 میلیارد دلاری گوگل در واکنش به آن سکوت را به هر کار دیگری ترجیح داده، و اسنپ هم آن را نادرست خوانده و تکذیب کرده است.

اسنپ چت بر خلاف کشورمان ایران که دسترسی به آن ممکن نیست، میان نوجوانان در سراسر دنیا طرفداران پر و پا قرصی دارد؛ اپلیکیشنی که به خاطر پیام های ناپدید شونده اش به شهرت رسید و سپس کپی برداری تمامی محصولات فیسبوک (از جمله اینستاگرام) از امکانات آن نامش را بیشتر از گذشته بر سر زبان ها انداخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی